August 22, 2005
Vill bara varna för sajten Misco.se
Ett datorköp har dragit ut på tiden hos dem rejält, inte bara pga dem, jag har under denna tiden även bytt produkter flitigt. Men ofta har de sagt att de haft en produkt hos en leverantör så har man bytt till den men sen har de inte kunnat få hem varan. Vilket ytterligare dragit ut på tiden.
Nu har de tydligen tröttnat på mig och vägrar ens o svara på mail. Inte hört från dem på 10 dagar. Jag vet inte ens om köpet fortfarande gäller.
Märkigaste butik jag vart med om. Här har kunden alltid fel.
MacDaddy wrote: Vill bara varna för sajten Misco.se
Ett datorköp har dragit ut på tiden hos dem rejält, inte bara pga dem, jag har under denna tiden även bytt produkter flitigt. Men ofta har de sagt att de haft en produkt hos en leverantör så har man bytt till den men sen har de inte kunnat få hem varan. Vilket ytterligare dragit ut på tiden.Nu har de tydligen tröttnat på mig och vägrar ens o svara på mail. Inte hört från dem på 10 dagar. Jag vet inte ens om köpet fortfarande gäller.
Märkigaste butik jag vart med om. Här har kunden alltid fel.
Har du betalt något till dem?
Hur långt tid pratar du? 1 vecka? 1 månad?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 6, 2002
http://www.prisjakt.nu/butiksi......php?f=131
Fler som är missnöjda. Så går det väl när butiker gör allt för att pressa priser och låter det gå ut över servicen.
May 14, 2007
Sånt här tyder ofta på att butiken håller på att gå omkull. Ägarna hinner inte med, har inte tid med pappersexercisen, har inte råd att anställa personal, har inte råd att betala leveratörsfakturor, kanske har skattmasen efter sig, får inga nya leveranser förrän tidigare fakturor är betalda, osv. Hur förklarar de sånt för en kund? Det gör de inte, de förhalar och skyller på omständigheter, sedan ignorerar de kunden och hoppas på att nån annan kund ska komma in och spendera stort. Det blir en strutslösning av det, stoppa huvudet i sanden. Syns inte problemen finns de inte..
Jag hävdar inte detta gäller just denna butik eller just denna gång, men man bör rent allmänt vara på sin vakt när butiker gör såhär. Betala inget i förskott.
Nån som sitter på ett par nummer av justitia och kan kolla betalningsanmärkningar på det företaget? Då ser man ju hur det ligger till.
August 27, 2007
Bäste kund!
Jag ber om ursäkt att detta ärende dragit ut på tiden. Den regniga sommaren har gjort att kundtillströmningen varit mycket stor vilket gjort att vi tyvärr i bland fått långa svarstider på vår kundtjänst.
Då du valt att betala via räntefri avbetalning är det administrativt bökigt att göra förändringar i beställningen efter att den är lagd, vilket gjort att leveranstiden dragit ut på tiden. Nu är i alla fall din beställning komplett för leverans och vår kundtjänst kommer att ta kontakt med dig för att se om du fortfarande vill ha dina varor.
Jesper Lundqvist, Misco
2 Guest(s)