April 1, 2003
shoppa inte där eller något, bara skit!
bakgrund:
1.en polare i norrland hade skickat dit sin xbox för att den skulle chippas. han skickade den 3de december...den 27de hade han inte fått svar om hur det hade gått med chippningen, så jag gick dit(bor nära butiken här i gbg), dom sa att dom just hade fått in den...lögn!
2. dom sa att dom just hade chippat den, och skickat iväg den. 1 vecka senare så hade inget kommit fram till norrland.
3. jag gick dit idag, frågade efter order nr *** och fick den direkt i handen. förklaringen jag fick var att dom hade skickat iväg den, men pga chippet var sönder, så hade den kommit tillbaka från posten(?!?), så dom chippade om den.
4. dom frågade inte ens vem jag var, dom bara gav mig den
så....handla inte något där, bara skit!
skulle bara informera om det =)
January 20, 2003
oxiswoofer wrote:
3. jag gick dit idag, frågade efter order nr *** och fick den direkt i handen. förklaringen jag fick var att dom hade skickat iväg den, men pga chippet var sönder, så hade den kommit tillbaka från posten(?!?), så dom chippade om den.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Den förklaringen tog fan priset!
April 1, 2003
keffing wrote: antagligen menar dom att dom märkt att chippet var trasigt och tagit tillbaka paketet eller nåt... tror ingen är så dum så dom skyller på att posten märkt att chippet är trasigt
tror inte jag...killen som sa det såg väldigt rädd ut när han sa det, o han sa det så snabbt så tror knappast att han visste vad han sa...
1 Guest(s)