June 3, 2001
Idag var jag in och skulle lämna in min Ericsson R600 på service för sjunde(!!) gången..
Man ska ju få luren utbytt tredje gången.. det fick inte jag..
Sjätte gången jag var in fick jag en ny.
Idag var det oxå sista dan på garantin..
Tror ni jag fick min service gratis..?
Knappast.. 250:- ska jag betala för att dom överhuvetaget ska titta på den. 😡 👿
Nu tänker jag kriga.. Sverkers soptunna nästa..
January 17, 2002
Gueno wrote: Idag var jag in och skulle lämna in min Ericsson R600 på service för sjunde(!!) gången..
Man ska ju få luren utbytt tredje gången.. det fick inte jag..
Sjätte gången jag var in fick jag en ny.Idag var det oxå sista dan på garantin..
Tror ni jag fick min service gratis..?
Knappast.. 250:- ska jag betala för att dom överhuvetaget ska titta på den. 😡 👿
Nu tänker jag kriga.. Sverkers soptunna nästa..
Du lär behöva en arsenal av juridisk utbildade personer med dig :bok:
January 18, 2003
Gueno wrote: Idag var jag in och skulle lämna in min Ericsson R600 på service för sjunde(!!) gången..
Problemet som jag ser det är ju enkelt. Skaffa en muminlur nästa gång så slipper du dina följdproblem i ett nafs. Rätt få saker jag inte gjort med min telefon (då på fyllan förstås 😀 ) och den håller fortfarande.
För ungefär en månad sen tappade tex pappsen sin Nokia i sjön uppe i sommarstugan, den låg i vattnet i över en kvart innan han kom på det. Var bara å plocka ur batteriet å låta den ligga bredvid spisen över natten så fungerade den som den skulle sen på morgonen. Där kan vi börja snacka kvalité 😀
July 11, 2002
Gueno: jag gillar inte din avatar, men det känns som om du har snott från en medlem här på NH/Swec som har en exakt likadan avatar!
Om du hatar Saab fixa din egen avatar då istälelt för att sno folks egna 😉
Alla R600 är ju bara måndagsexemplar, billig kines som blev piskad för att hann inte tillverka 100 lurar i timmen 😉
Nääh, förut var det kvalite.
Kommer ihåg kvalitetsnostalgierna:
R310 (hajjen), T39, och R520. Dom tålde stryk! och var aldrig nåra fel på...
June 3, 2001
Smirnoff wrote: Gueno: jag gillar inte din avatar, men det känns som om du har snott från en medlem här på NH/Swec som har en exakt likadan avatar!
Om du hatar Saab fixa din egen avatar då istälelt för att sno folks egna 😉Alla R600 är ju bara måndagsexemplar, billig kines som blev piskad för att hann inte tillverka 100 lurar i timmen 😉
Ja.. den är "stulen" ja..
Tagen och förminskad från dekaltrim.nu
Antar att du har rätt..
Har haft följande fel:
Tanjenter som har slutat fungera.
Telefonen hänger sig vid avstängning och vid uppstart.
Samtalstid på ~15 minuter på fullt batteri.
Den går inte att starta eller stänga av (om man tog ur batteriet dog den 🙄 ).
Å det väsrta av allt... Den totalåterställer sig själv vid ett flertal tillfällen. 👿
June 3, 2001
Beex wrote: Skyll på SonyEricsson istälelt för Vodafone.
Jag vet inte när Vodafone började tillverka telefoner åt SonyEricsson.
Men.. suck..
Det är ingen SonyEricsson.. det är en Ericsson..
Som jag sa.. Vodafone har usel service.. vill inte ge min ny nalle även fast jag ska få det. och man kommer in sista dagen man har garantin kvar och dom vill att jag ska pynta 250 spänn för nått jag ska få gratis.
March 20, 2003
Beex wrote: Jag har för mig att det är Ericsson som betämmer sånt lite. Min polare hade sin T65 inskickad otaliga gånger. Hans telefon var på lagning totalt 28 veckor.
Nej, enligt svensk lag har man rätt att byta ut produkten om det varit samma fel på den 3ggr första året.
2 Guest(s)