June 27, 2001
bor ni i gbg området?
så fall skall jag ge er en riktig varning handla aldrig hos xp-data (xperence data) det började för ett tag sen jag skulle köpa en funk och kollade på deras sida den skulle vara inne. så jag åkte dit och dom sa "ne det är fel med leveransen den kommer om 2 dagar). Jag tog och åkte dit 4 dagar senare, men självklart hadde dom inte fått in den
Senare idag åkte jag dit för att köpa en mx500 mus. man kommer till butiken man står och väntar 5-10 minuter för hjälp sen när dom kommer så frågar jag om dom hadde mx500. själv klart sa dom så här "ne fel med leveransen den skall komma om några dagar" men det har jag svårt att tro.
så jag vill varna er göteborgare att inte köpa från xp-data eftersom deras suport suger och dom kan inte uppdatera hemsidan med information.
January 23, 2001
som medlem här på NH sen 2 år tillbaka så måste jag säja som tino, den butiken suger ganska hårt, jag har varit där 4 gånger då dom inte haft varan i lager. supporten är häller inte helt... felfri, man kan få sitta upp till 45 min i bland för att få ett svar 😡 . tycker att dom borde ha mer info på deras sida om när varorna är i lager osv. vilket är väldigt viktigt för en datorbutik. tack för mig :bok:
1 Guest(s)