December 27, 2003
du kan delbetala hos både komplett och datorbutiken
så gott som alla större butiker och kedjor (Elgiganten, Onoff, Siba, Netonnet, Komplett, DB, Dustin mfl.) har avbetalningsalternativ (Resurs Bank och Handelsbanken Finans är ganska vanlig)
August 11, 2006
Templar- wrote: Att rekommendera avbetalning på datordelar är det sista jag skulle göra. Datorn är omodern långt innan du betalat klart..
Javet men jag har inte pengar just nu, min andra dator gick nyligen sönder och går inte att reparera så jag måsste ha en dator snabbt 🙁
December 27, 2003
Templar- wrote: Att rekommendera avbetalning på datordelar är det sista jag skulle göra. Datorn är omodern långt innan du betalat klart..
man behöver ju inte ta en lång 36-månaders avbetalning. Man kan t.ex. betala av hela lånet på ett par månader, kanske ett halvår
December 17, 2005
Xenomorphed wrote: [quote=Templar-]Att rekommendera avbetalning på datordelar är det sista jag skulle göra. Datorn är omodern långt innan du betalat klart..
man behöver ju inte ta en lång 36-månaders avbetalning. Man kan t.ex. betala av hela lånet på ett par månader, kanske ett halvår
Oavsett om du tar på 3mån eller 36mån så är det idiotiskt.. + att du förlorar pengar på det.
1 Guest(s)