June 3, 2001
Vart kan man köpa en sådan här?
http://www.linux-user.de/ausga.....gitech.jpg
Med sladd och kula?
Har en sådan här nu..
Blir så jäkla [Image Can Not Be Found] på den..
Om nån känner för att byta så kanske jag e intreserad..
[edit. av ViU - stor bild]
June 3, 2001
fighur wrote: asså skaru ha en ännu semre mus då me kula o skit som väger 2x så mycke också, dual optical är också en jevligt skön mus så varför byta ut den ?
Det är en riktig jävla skit mus.. 😡
Nu har den fått för sig att det är bakåtklick på tumknappen istället för dubbelklick.
Ibland måste jag lyfta musen 3 gånger för att få pilen från ena sidan av skärmen till den andra.
Rätt var det är så kommer den på att den ska leva sitt eget lilla liv = noll koll.. lagom roligt i spel.. 😡
Slutsats: Nu e den väldigt billig i mina ögon.. :arg:
Gammla grejer funkar bäst, så är det bara..
Musen jag efterfrågar är mycket skönare att hålla i tycker jag.
Edit: Välkommen till forumet. 🙂
June 3, 2001
Efter mina år vid datorn så har jag kommit fram till att optisk e skräp..
Minsta lilla ojämnhet och pilen flyger sin kos..
Olika färger på underlaget får det inte vara heller.. iaf inte på denna.
Sladdlösa möss har en tendens att inte hänga med när man e lite snabb. 8)
Känner en kille som har vart med i Quake3 SM..
"Går ju för fan inte att spela med sladdlösa möss!" *skitarg*
"Optisk, skämtar du? Bah skit ju."
August 13, 2002
Gueno wrote: Efter mina år vid datorn så har jag kommit fram till att optisk e skräp..
Minsta lilla ojämnhet och pilen flyger sin kos..
Olika färger på underlaget får det inte vara heller.. iaf inte på denna.
Sladdlösa möss har en tendens att inte hänga med när man e lite snabb. 8)Känner en kille som har vart med i Quake3 SM..
"Går ju för fan inte att spela med sladdlösa möss!" *skitarg*
"Optisk, skämtar du? Bah skit ju."
Så du litar på EN kille som lirar?
Du kanske har missat att alla officiella turneringar som CPL och sånt har optiska möss, för att de är så bra. Du kanske även har missat att 98% av alla pro gramers har optiska möss, fast förståss, Quake 3 i SM är inte att leka med...
November 26, 2002
Alltså så här tycker jag. Med tanke på tyngden av en MX700 (och nej, jag tänker plocka bort dem...det gjorde en polare och fjädern till scrollen hoppade ur, han lämnade inte den, fick en ny och gjorde samma sak igen. Sorgligt...) så tycker jag att MX500:an är bättre. Exakt samma design bortsett från hur smidigt man vill ha det när man ligger och kollar på TV i soffan och inte orkar sträcka sig till datorbordet (dvs. med ett trådlösdt TB också) 🙂
1 Guest(s)