July 29, 2003
detta är bra
http://www.komplett.se/k/ki.as.....&s=pl
December 19, 2000
Redfaction wrote: [quote=Beex]Moderkortet är mycket bra! Bättre klockningskort får du leta efter.
Enkelt så enkelr Epox 8rda3+..
Nja jag har hört många som har haft problem med de moderkortet så jag skulle nog köra på ett Abit kort. Ifs har jag själv fått skicka tillbaka ett Abit kort men jag har två sådana kort ett v 1.2 och ett v 2.0. Tycker de är helt ok... klocka bra de gör dom men det version 2.0 är lite bättre. Klockar min xp1700+ till 2400Mhz med luftkylning men det är ju ifs ett väldigt bra exemplar av den cpun så men kör på ett sånt mobo.
September 27, 2002
Redfaction wrote: Snarare att folk haft mycket problöem med Abit och då inkl mig själv medans Epox aldrig har krånglat.
nu är du ute och cyklar...
Epox har kronglat mycket har haft instabilitets problem (inte alla men många har haft...) sedan så har Abit haft problem med SATA annars har det fungerat nästan 100% (nej vissa (mkt få) har problem med abit ....)
June 27, 2002
4fun wrote: [quote=Redfaction]Snarare att folk haft mycket problöem med Abit och då inkl mig själv medans Epox aldrig har krånglat.
nu är du ute och cyklar...
Epox har kronglat mycket har haft instabilitets problem (inte alla men många har haft...) sedan så har Abit haft problem med SATA annars har det fungerat nästan 100% (nej vissa (mkt få) har problem med abit ....)
Epox hade ett gammalt KT333 kort som de hade problem med det är det enda kortet som de haft trubbel med alla andra får ju skitbra i test och har extrem stabilitet därför de är helt underbara att klocka med och att de har varit överklockningsmästare så många år..
1 Guest(s)