April 1, 2001
komplett.se levererar jävligt snabbt
May 27, 2001
On 2001-03-01 10:52, MadMartigaN wrote:
2001-03-01 01:37, skrev [email=pe@k]pe@k[/email]:
Har iofs hört att en del har varit missnöjda med Datorbutiken, men för min del så har det funkat klockrent vid samtliga av mina köp därifrån.Det var okej för mig med.
Jag köpte hela min dator där,
och det fungerade bara bra!
Har ocskå beställt en burk där...Undrar bara hur lång tid det tar ungefär ???
July 18, 2001
Dustin helt klart. har grejerna dagen efter ,man beställt dom. Fall nått har pajjat så har dom skickat ut nya grejer tills dagen efter ,och inte som vissa firmor som ka ha in grejerna testa dom 4 ggr sen skicka ut nytt, tar ju minst 1 v att få nya grejer då."mindre kul att vara utan dator den tiden"*NOT* Det kallar jag kundservice att tro på vad kunden säger.
EX. på bra lev. förbeställde en plextorbränn. döck upp 2 v tidigare än vad som var lovat. blev man glad eller??
Ska ju säga att Komplett är ju rätt bra oxå , men - för kundservicen, dom har somjag beskrev ovan skicka in testa vänta vänta vänta...
July 18, 2001
On 2001-07-21 20:32, *Zeus* wrote:
Dustin helt klart. har grejerna dagen efter ,man beställt dom. Fall nått har pajjat så har dom skickat ut nya grejer tills dagen efter ,och inte som vissa firmor som ka ha in grejerna testa dom 4 ggr sen skicka ut nytt, tar ju minst 1 v att få nya grejer då."mindre kul att vara utan dator den tiden"*NOT* Det kallar jag kundservice att tro på vad kunden säger.
EX. på bra lev. förbeställde en plextorbränn. döck upp 2 v tidigare än vad som var lovat. blev man glad eller??
Ska ju säga att Komplett är ju rätt bra oxå , men - för kundservicen, dom har somjag beskrev ovan skicka in testa vänta vänta vänta...
May 3, 2001
jag beställde ramminnen från datorbutiken för ett bra tag sedan.... dom stod som grönt alltså att dom skulle ha i lager men det tog 3veckor innan paketet f-nns på posten.... till råga på allt så hade minnena då gått ner otroligt i pris.... förlorade en 500 spänn ungefär på tre veckor.... fyfaan vad arg jag va.....
1 Guest(s)