July 18, 2003
Canon vill jag varana för, deras patroner torkar om man inte använder skrivaren ofta! De kanske har ändrat sig, men de två mor och far har köpt har varit likadana.
Nu har vi HP, funkar skit bra. Dock så vet jag inte om patronerna är dyra lr inte.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 16, 2005
kolla priserna på inkclub .. epson ska vara svindyra har jag hört.. måste ha deras egna prylar för att de ska funka eller nått.. själv har jag en HP.. köpte strax efter jul.. har kluddat ut en del.. funkar kanon.. köpte hp´s budget fotopapper.. blev inge bra, men skrivaren funkar kanon...
August 11, 2001
Hörde jag inkclub?
Sämre skit får man leta länge efter!
Handlade till min Lexmark, och dom höll ca tio utskrifter. Sen började dom fela ordentligt. Hade mailkorr med kundtjänst i över en månad innan jag fick byta ut dom mot märkesvara. Fast jag fick ju givetvis lägga mellanskillnaden oxå.:(
Nä passa er för inkclub om ni har lexmark.
2 Guest(s)