October 19, 2002
jag ahren ST Lab som jag köpte från komplett för typ 380 kr. Den har funkat bra, om den är svårkonfigurerad eller ej det vet jag inte, har inget o jämföra med. Man får dock starta om den 2-3 gg/vecka för den verkar hänga sig på nåt sätt, om det kan bero på värmen, den står ju på jämt. Detta är dock något jag kan leva med. Inbyggd 100mbps switch o brandvägg o så.
July 18, 2003
webzonen wrote: jag ahren ST Lab som jag köpte från komplett för typ 380 kr. Den har funkat bra, om den är svårkonfigurerad eller ej det vet jag inte, har inget o jämföra med. Man får dock starta om den 2-3 gg/vecka för den verkar hänga sig på nåt sätt, om det kan bero på värmen, den står ju på jämt. Detta är dock något jag kan leva med. Inbyggd 100mbps switch o brandvägg o så.
Skulle detta vara en prisvärd router?! Förstår inte varför du överhuvud taget skriver in den här... jaja.
Jag skulle tro på D-Link då dom har en support jämfört med jävla b-japan-märken, som tillexempel BIG eller nåt.
October 19, 2002
March 5, 2002
Jag har en D-Link 604, dock revision B, skaffa en senare revision (D) om du skall ha den senaste firmwaren som finns till den.
Den funkar bra, jag använder alla 4 portarna som finns i den (100mbit, switchade), interfacet för konfigurering tycker jag också är väldigt enkelt, men funktionsdugligt.
1 Guest(s)