March 4, 2002
Hej.
Det är så att jag tänkte önska mig en mp3-spelare i julklapp. Har haft ett sug efter en ett bra tag nu. Har kollat på lite olika spelare och söker nu Era erfarenheter efterssom att jag själv är helt ny inom området. De spelare som jag själv tittat på är:
Jens Of Sweden MP-110 256 MB (Jos ska ju vara bra har man hört, vad vet ni?)
Creative MuVo 2 1.5 GB (HD spelare, klarar den ett tapp i golvet?)
iRiver IFP 990 256 MB (Vad är nytt i denna jämfört med föregångaren)
Philips HDD065 2 GB (En hårddiskspelare, är det nåt att ha?)
iAUDIO 4 256 MB (Denna ska ha underbart ljud)
iAUDIO U2 256 MB (Vad är nytt sen 4an förutom skalet?)
Ni får självklart föreslå andra mp3-spelare men tänk på att de ska finnas lättillgängliga då det med största sannolikhet inte är jag som kommer att köpa den. En annan sak ni bör tänka på är också priser som inte ska ligga över 1800 kr. Det som är apsolut viktigast (mycket viktigare än hur många MB/GB) är hur bra ljudkvalitet det är på den. Dock har jag satt 256 MB till minimum (128 är väl okej i värsta fall). Men som sagt, ljuder och priset är det viktigaste.
Skriv inte om någon mp3-spelare ni inte vet någonting om, om ni inte har testat en föregångare till den nya varianten som ni ansåg vara mycket bra.
TACK PÅ FÖRHAND!
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Lukascool]Creative MuVo 2 1.5 GB (HD spelare, klarar den ett tapp i golvet?)TACK PÅ FÖRHAND!
Skulle jag valt iaf, man brukar kunna driva hörlurarna bättre med HDDspelare också (om vi bortser ifrån IPod)
Jag med, min polare har en, fast han envisas med skitlurar.
Och kan man inte driva ordentliga lurar med iPod?
Kanske ska låta bli att skaffa en, har ju ett par AKG-lurar som drar runt 40W eller nåt...:P
1 Guest(s)