September 17, 2001
Som rubriken nämner... vilken mus rekomenderar ni till gaming? Jag vill ha en snabb mus med god precision...
¤ Trådlös eller med sladd? SLADD säger jag :D!
¤ Kula, eller utan kula?
¤ 3 programerbara knappar är tvång + scrollhjul!
Hmm, har haft en Microsoft Wireless Deskop, nån sunkig Compaq mus och sitter just nu med en gamal Labtech mus... den är strålande... bara att jag vill ha ännu mjukare och precsisare rörelser samt bättre scroll!
Vilken mus rekomenderas?
EDIT: Lade till omröstningen bara 😉
May 10, 2002
ja självklart med sladd! finns inget värre än trådlösa möss 😛 och så personligen kulmöss och jag vet ingen sån med 3prog. knappar så.. aja, jag kör på en gammal logitech mouseman mus, härlig form och ett helt scrollhjul, det jag skulle behöva till den här är en ny musmatta, kanske bara det som behövs 🙂
September 17, 2001
x1zt & fiskpinnen: Ni skriver inga kommentarer om just varför Microsoft's IE 3.0 mus skulle vara passa mig. För att den stämmer in på min spec eller för att det faktiskt är en bra gamingmus?
Boomslang-mössen... uppdateras i 1000 dpi/s repsektive 2000 dpi/s, rätta mig om jag har fel... men uppdaterar in IE 3.0 6000 dpi/s? Om inte 6000 dpi/s... hur snabbt uppdaterar den annars?
För och nackdelar med IE 3.0!?
June 30, 2001
Måste vara med sladd. Strunta i vad de som jobbar där säger. Jag skulle ha den dual optical hos sekvencia. Då säger dåren att de inte har det utan bara en som är trådlös. Jag påpekar då att den inte hänger med i spel och snabba rörelser. Joho säger han då. Jag hade ju tur som hade laptopen med mig, så jag drog upp den och fick låna en mus. Jäklar vad paff han blev när han testade. Undrar hur han fick sitt jobb där.
Aja, köp en dual optical - billigare, skönare, tyngre (jag gillar det), hänger med bättre.
Edit: 2 x 800 dpi, vilket räcker alldeles utmärkt. Jag har då aldrig fått musen att inte hänga med. Den har också tre knappas och en scroll.
September 17, 2001
Mathias wrote: Måste vara med sladd. Strunta i vad de som jobbar där säger. Jag skulle ha den dual optical hos sekvencia. Då säger dåren att de inte har det utan bara en som är trådlös. Jag påpekar då att den inte hänger med i spel och snabba rörelser. Joho säger han då. Jag hade ju tur som hade laptopen med mig, så jag drog upp den och fick låna en mus. Jäklar vad paff han blev när han testade. Undrar hur han fick sitt jobb där.
Aja, köp en dual optical - billigare, skönare, tyngre (jag gillar det), hänger med bättre.
Edit: 2 x 800 dpi, vilket räcker alldeles utmärkt. Jag har då aldrig fått musen att inte hänga med. Den har också tre knappas och en scroll.
Hehe, och idiotanställnig av Sekvencia du ;)... Dual Optical eller IE 3.0 återstår att se... får se vad plånboken säger om den saken, men även ögat 🙂
May 10, 2002
enligt mig är i prestanda och i spel blabla ie3.0 bäst
men då gillar jag logitech mer allmänt och utseendet på deras mus
jag gillar inte någon av dom mer än min logitech kulmus :bgrin:
jag ska själv köpa ny mus om min plånbok tillåter mig det 😕
så av dessa 3 så skulle nog en ie3.0 sitta fint! kan rekomendera itbutikken.dk som säljer dom för 417kr lr nåt, tror det kostade det, vet ej med dualn, gl --EDIT EDIT EDIT::: mellan vecka 29-30 så gick priser upp 100kr så det kostar 528kr nu :((( synn
1 Guest(s)