October 5, 2003

October 5, 2003

Men nu är det så att jag har ett PalitDaytona gf4 ti 4200 som jag kanske ska byta imot fx 5600 ultra, men jag är inte säker ännu då han som äger det verkligen inte alls tycker att kortet är bra. Vet inte vad det är för nackdelar med FX korten alls, ljudnivån spelar ingen roll alls då min dator redan låter som ett kärnkraftverk.

May 17, 2002

s0et wrote: Men nu är det så att jag har ett PalitDaytona gf4 ti 4200 som jag kanske ska byta imot fx 5600 ultra, men jag är inte säker ännu då han som äger det verkligen inte alls tycker att kortet är bra. Vet inte vad det är för nackdelar med FX korten alls, ljudnivån spelar ingen roll alls då min dator redan låter som ett kärnkraftverk.
då är det väll bara att byta, FX 5600ultra låter ju som sagt var mycket mäktigare (på många sätt) än ti4200 ;).

February 12, 2003

Krqagyzzz wrote: [quote=s0et]Men nu är det så att jag har ett PalitDaytona gf4 ti 4200 som jag kanske ska byta imot fx 5600 ultra, men jag är inte säker ännu då han som äger det verkligen inte alls tycker att kortet är bra. Vet inte vad det är för nackdelar med FX korten alls, ljudnivån spelar ingen roll alls då min dator redan låter som ett kärnkraftverk.
då är det väll bara att byta, FX 5600ultra låter ju som sagt var mycket mäktigare (på många sätt) än ti4200 ;).
Ok, rättar mig efter denstore, han har säkert bättre koll än mig på nVidia-baserade kort...
Kör på 5600, om din dator redan låter som ett kärnkraftverk.
(Låter inte som Kraftwerk, hoppas jag...)
October 5, 2003

1 Guest(s)