April 30, 2004
Dom kanske kan vara något
http://www.webhallen.com/prod......p?id=35248
//Kontrast
December 31, 2002
Själv har jag sådana här som jag är väldigt nöjd med...
July 4, 2003
Tobi-Wan kenobi wrote: Själv har jag sådana här som jag är väldigt nöjd med...
Hur är kvaliten på mikrofonen på det headsetet?
December 31, 2002
GatriC wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi]Själv har jag sådana här som jag är väldigt nöjd med...
Headsetet finns producerat under olika märken bland annat Speedlink och Cosonic. Själv har jag Speedlink och de håller utmärkt kvalité. Min kompis köpte Cosonic och han har bara lovprisat dem. Det enda som skiljer är typ själv "hållaren" över huvudet och färgerna. De kom tom packade på exakt samma sätt, likadant vikta kartonger och samma kablar (som förövrigt räcker till ett råttbo om man vill).
April 30, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=GatriC][quote=Tobi-Wan kenobi]Själv har jag sådana här som jag är väldigt nöjd med...
Headsetet finns producerat under olika märken bland annat Speedlink och Cosonic. Själv har jag Speedlink och de håller utmärkt kvalité. Min kompis köpte Cosonic och han har bara lovprisat dem. Det enda som skiljer är typ själv "hållaren" över huvudet och färgerna. De kom tom packade på exakt samma sätt, likadant vikta kartonger och samma kablar (som förövrigt räcker till ett råttbo om man vill).
Bra svar på den frågan :bgrin:
sandking / GatriC > Har själv ett ännu billigare Cosonic headset, mikrofonen fungerade jättebra & hade bättre ljud än jag trott den skulle ha....
Men nu fungerar den dock lite sämre då själva sladden till micken har pajjat uppe vid fästet...så ett tips är att inte böja micksladden allt för mycket :blink:
//Kontrast
April 30, 2004
sandking wrote: Okej, tack för tipsen men jag skulle typ vilja ha några som är lika stort som öronat och inte över hela örat... Som typ Logitech Headset Stereo 30, fast då för ett lägre pris... Ingen som har nå annat tips? Kanske något ni har hemma?...
Hum personligen tycker jag Logitech Stereo 30 suger p*n*...helt totalt obekväma,
Men om du vill ha lite luftigare kring öronen så finns ju:
http://www.webhallen.com/prod......p?id=33567
Dom har ju fått ganska bra kritik iaf!
//Kontrast
December 31, 2002
Kontrast wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=GatriC][quote=Tobi-Wan kenobi]Själv har jag sådana här som jag är väldigt nöjd med...
sandking / GatriC > Har själv ett ännu billigare Cosonic headset, mikrofonen fungerade jättebra & hade bättre ljud än jag trott den skulle ha....
Men nu fungerar den dock lite sämre då själva sladden till micken har pajjat uppe vid fästet...så ett tips är att inte böja micksladden allt för mycket :blink:
/Kontrast
Haha! Du har helt rätt i din synpunkt. Jag måste ha varit för trött. Själv anser jag att headsetet känns som det håller hög kvalité. Varken jag eller min kompis har haft några problem med dem. Ljudet från micen är väldigt klart och en av kommentarerna jag fick av kompisarna var "fan vad läskigt, det känns som du sitter brevid mig"
July 4, 2003
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=Kontrast][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=GatriC][quote=Tobi-Wan kenobi]Själv har jag sådana här som jag är väldigt nöjd med...
/Kontrast
Haha! Du har helt rätt i din synpunkt. Jag måste ha varit för trött. Själv aser jag att headsetet känns som det håller hög kvalité. Varken jag eller min kompis har haft några problem med dem.
Ber om ursäkt, trodde du Tobi hade headsetet som Kontrast rekomenderade först, det var den som jag undrar mic kvatlitet på för jag har beställt den nu.
Förlåt till dig också sandking för att vi har "tagit över" din tråd 😛
2 Guest(s)