July 25, 2001
Alltså ordet IBM ger mig kalla kårar. 2 St är nu returnerade inom loppet av 6 månader till Datobutiken.com de är så fruktansvärt dåliga kvalitetsmässigt. Börjar nästan tro på det de säger att de bara klarar av 8/7. Alltså att det bara skall köras 8 timmar om dagen.
Köpte en ny WD isstället. Just nämnda 120Gb Special Edition med 8 Mb cache.
Sammanfattning: Snabbare bootisk (Skall vara frågan är om man märker?), tystare dator och lägre temperatur. Detta bara för att jag numera ej har en skitdisk från IBM i mitt chassi.
Gör som du vill IBM är billiga och kända. Men deras IDE diskar skall jag i framtiden inte ens ta emot gratis. Mer osäker lagring finns knappt.
December 2, 2001
Edvuld wrote: Jag menar hur mycket det är i skillnad i prestanda... Den kostar ju trots allt 300:- mer... och den var som sagt slut. Så avd jag igentligen vill höra är att jag inte missar något 🙄
Hej! Jag äger 2 WD hårddiskar en på 80gig me 2mb och en 120gig me 8mb (special edition) och jag tycker deras SE varianter är värda bra mycket mer än 300 spänn extra! man märker klar skillnad på den me 2 och den me 8, i överigt är det bara kapaciteten som skiljer dom åt.
February 4, 2002
-=Andreas=- wrote: Alltså ordet IBM ger mig kalla kårar. 2 St är nu returnerade inom loppet av 6 månader till Datobutiken.com de är så fruktansvärt dåliga kvalitetsmässigt. Börjar nästan tro på det de säger att de bara klarar av 8/7. Alltså att det bara skall köras 8 timmar om dagen.
Vaa ska dom hålla 8timmar då måste det varit nått fel på min eftersom min sprillans nya IBM disk säckade ihop redan efter 3timmars användande 😀 😀 😀
1 Guest(s)