May 22, 2001
April 8, 2003
Det beror ju helt på vad du ska använda den till. Många av dagens telefoner har otroligt mycket extra tjafs som jag inte har användning för.
Jag har en Ericsson T39m just nu. Den har bluetooth, WAP och GPRS och fungerar utmärkt att koppla ihop med vad som helst. Visst är den gammal, men än har jag inte hittat någon telefon som kan spöa den.
March 1, 2001
själv har jag en nokia 6610. gillar den skarpt.
min display lyser i mörkret även när den "slocknat", hade en likadan 6610 dom gick i backen innan som inte lyste på det viset. Kanske e uppdaterad mjukvara. Ngn som vet?
hur som helst e det en bra telefon med vettiga å bra funktioner, snygg e den me tycker jag. kostar runt 2800 om man söker på pricerunner.
edit: me gick i backen menade jag inte att jag tappade den utan det var en liten incident med en arg tjej som kastade den in bland stenarna på ett lyckligtvis avstängt bastuaggregat...=) Så displayen blev helt cp efter det..
visse
March 10, 2003
March 2, 2003
Pim_ wrote: Tröttnat på din nok3650??? den som är så snygg........NOT..
varför ska ja tröttna på den......ja har tioatal program som ja har laddat ner till den o de finns hundratal som väntar o desutom tiotal skit grymma låtar och ett par avsnitt av mr.Bean som ja kollar på varje natt innan ja ska gå o lägga mig !!
Program= IR-Remote "Styra tv´en med , släcka alla Widescreen på el-giganten 😀
opera webbläsare= Surfa in på nordichardware.se när ja e ute me polare
Realone player= Lyssna på dem feta låtarna med
Camera FX= Fota o sen redigera bilderna med
Doom1 = japp som sagt skjuta ihjäl några svin 😀 😀
April 8, 2003
kadaifi wrote: Program= IR-Remote "Styra tv´en med , släcka alla Widescreen på el-giganten 😀
Det är hemskt roligt att leka med offentliga maskiner. När jag hade min Palm m505 så använde jag OmniRemote Pro för att snatta koder från alla fjärrkontroller jag kunde hitta, så i slutändan hade jag möjligheten att styra alltifrån en Samsung-VHS till en Sony-TV.
Tyvärr saknar din telefon en Universal IR som det brukar kallas, dvs den duger bara på nära avstånd och är alldeles för svag för att kunna ersätta en fjärrkontroll.
Ska köpa en handdator efter sommaren som jag ska styra hela jäkla ONOFF med. 😉
1 Guest(s)