February 12, 2003
macrus wrote: [quote=Tindy][quote=Sebastian Komplett.se]Ja det är väl en kort uppsummering. Jag är däremot glad att vi slipper den grad av pajkastning mellan olika butiker som du finner i norska forum 😛
Bra butiker slipper sådant i sverige 😉
Precis.. inte vågar några tjaffsa med komplett. :pray:
Yeah, fast vi fikar egentligen bara efter rabatt. Jag hade faktiskt beställt ett CM Stacker och en 4-in-3 modul nyss om det inte vore för frakten...:)
October 25, 2003
Mean Machine wrote: [quote=macrus][quote=Tindy][quote=Sebastian Komplett.se]Ja det är väl en kort uppsummering. Jag är däremot glad att vi slipper den grad av pajkastning mellan olika butiker som du finner i norska forum 😛
Bra butiker slipper sådant i sverige 😉
Precis.. inte vågar några tjaffsa med komplett. :pray:
Yeah, fast vi fikar egentligen bara efter rabatt. Jag hade faktiskt beställt ett CM Stacker och en 4-in-3 modul nyss om det inte vore för frakten...:)
Nejdå!!
Men Sebastian Komplett.se kan ju "råka" ge alla NHare gratis frakt och momsfritt 😉
March 11, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Intel4Ever]Jag har bestället ett LianLi PCV1000B miditower svart låda från komplett men priset skilljer stort se nedan...
komplett: 1995
Datorbutiken: 2749
Gtek: 2495
Gud vad bra, då vet vi...:roll:
Och din kommentar var ju väldigt mycket bättre? 👿
February 12, 2003
denstore wrote: [quote=Mean Machine][quote=Intel4Ever]Jag har bestället ett LianLi PCV1000B miditower svart låda från komplett men priset skilljer stort se nedan...
Det kan helt klart diskuteras. Fast nu lägger jag ner i den här tråden, för att inte skapa för många världskrig.
January 21, 2005
denstore wrote: [quote=Mean Machine][quote=Intel4Ever]Jag har bestället ett LianLi PCV1000B miditower svart låda från komplett men priset skilljer stort se nedan...
Inget ovanligt att han kommer med sådana kommentarer ju 😉
2 Guest(s)