November 7, 2007
Skumt va själv förbi på webbhallen och lämnade tillbacka ett par koss plug hörlurar som slutade fungera, hade inget kvitto med mig utan han loggade in på systemet, berättade att varan utgick han frågade om jag ville ha pengarna tillbaka eller den nya versionen av lurarna spark plugg, sa att jag tar lurarna fick nytt kvitto, gick mindre än 5min.
Så ta och ring dom
November 7, 2007
Skumt va själv förbi på webbhallen och lämnade tillbacka ett par koss plug hörlurar som slutade fungera, hade inget kvitto med mig utan han loggade in på systemet, berättade att varan utgick han frågade om jag ville ha pengarna tillbaka eller den nya versionen av lurarna spark plugg, sa att jag tar lurarna fick nytt kvitto, gick mindre än 5min.
Så ta och ring dom
November 7, 2007
Så ta och ring dom
September 16, 2007
4fun wrote: Utan orginalkvitto har man nollrättigheter. Säger det igen nollrättigheter.
Kommer du till IKEA utan kvitt ska du normalt inte få någon garanti, även fast det är en IKEA säng som bara IKEA säljer.
Så har du inget kvitto så har du inga rättigheter, sedan att företaget är snälla och låter dig retunera om varan finns inne mm är en annan sak.
Over and out
Ska man köra hårt mot hårt så har du helt rätt han har ingen som helst anledning att få en ny vara utan kvitto/garanti.
Men är man en bra och seriös återföräljare så fixar man det här utan problem. Och Webhallen är absolut inte en sådan.
1 Guest(s)