February 24, 2006
http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=319064
Vet nån om dom har satt fel pris eller har dom haft så där länge?? Samma kort kostar ju 2000kr på datorbutiken.se!
Har lite pengar men om man kan spara 400 så börjar det rycka ordentligt i vill-ha delen av mig 😀
May 2, 2006
Igår kostade det 2295:-
Enda skillnaden är att detta är Lite-Retail, dvs det medföjer förmodligen bara nödvändigaste kablar och drivisar, alltså inga spel via Sapphire Select.
Vilket knappast spelar någon roll.
Låt du "vill-ha-delen" bestämma. Det är väldigt mycket kort för de pengarna.
Fan, jag betalade 2095:- för ett 6600GT för drygt 1 år sedan och det kortet krossas ju av ett X1800GTO.
February 24, 2006
stege99 wrote: Igår kostade det 2295:-
Enda skillnaden är att detta är Lite-Retail, dvs det medföjer förmodligen bara nödvändigaste kablar och drivisar, alltså inga spel via Sapphire Select.
Vilket knappast spelar någon roll.
Låt du "vill-ha-delen" bestämma. Det är väldigt mycket kort för de pengarna.
Fan, jag betalade 2095:- för ett 6600GT för drygt 1 år sedan och det kortet krossas ju av ett X1800GTO.
Jo jag funderade på lite-retail också, jaja får beställa efter lunchen då 😀 Om jag sätter ut ett DFI Ultra-D nf3, R9800Pro och lite vattenkylnings delar på annonsdelen ikväll så vet ni att jag beställt det
February 24, 2006
Templar- wrote: nåt gto-kort gick att göra om till xt tror jag, minns dock ej vilken tillverkare..
Dom nysläppta gick ganska bra men nu tror jag det bara är HiS gto kort som går att låsa upp. Gått över min ekonomi och med lite restskatt hängande över mig så måste jag köpa senare 🙁 Cruel world...
EDIT: Det var inte XT, man kunde låsa upp till 16 pipor och sen klocka men jag tror inte man kunde komma upp till samma nivå som ett XT men jäkligt högt ändå 😀
February 12, 2003
Klena kort. Har bokstavligt talat krämat ur skiten ur två stycken X800GTO, kan säga att det är ganska värdelöst om man köper kortet nytt. Skulle hellre leta efter ett begagnat X800/850XT och köra med, då de är mycket bättre. Alternativt spara lite till och köpa ett 7600GT/X1800GTO. Men jag har åtminstone fått nog av X800GTO's. 🙂
November 27, 2003
Mean Machine wrote: Klena kort. Har bokstavligt talat krämat ur skiten ur två stycken X800GTO, kan säga att det är ganska värdelöst om man köper kortet nytt. Skulle hellre leta efter ett begagnat X800/850XT och köra med, då de är mycket bättre. Alternativt spara lite till och köpa ett 7600GT/X1800GTO. Men jag har åtminstone fått nog av X800GTO's. 🙂
Läs topic ordentligt 😛
//Andreas
February 12, 2003
Delph1 wrote: [quote=Mean Machine]Klena kort. Har bokstavligt talat krämat ur skiten ur två stycken X800GTO, kan säga att det är ganska värdelöst om man köper kortet nytt. Skulle hellre leta efter ett begagnat X800/850XT och köra med, då de är mycket bättre. Alternativt spara lite till och köpa ett 7600GT/X1800GTO. Men jag har åtminstone fått nog av X800GTO's. 🙂
Läs topic ordentligt 😛
//Andreas
D'OH! :banghead:
Jag var helt säker på att det var X800GTO, då det kostade så mycket förut. 😛
Men X1800GTO börjar likna nånting, jag hade kört på det till det priset. 🙂
October 28, 2004
Yepp, det känns väldigt prisvärt och med lite klockning så står det sig rätt bra tycker jag..........
http://www.xbitlabs.com/articl.....to_23.html
Jag är nästan lite sugen själv........ 😛
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
1 Guest(s)