December 28, 2002
January 15, 2002
Men lyssna bara på namnet "Nintendo". Det första man tänker på då är ju Super Mario. Är inte det ett barn spel? Kanske är därför GC klassas som barnconsol. Enligt mig är det en barnconsol. Visst, dom har en stor målgrupp som Nischi kallar det. Men om man går in på BR finns det ju 10000000 spel till olika Nintendo consoler. Är inte det ett tecken på att GC är mer barnconsole än XBOX och Ps2?
October 11, 2002
Alltså vem fan bryr sig om om det är en barnkonsol eller inte? Jag anser INTE att det är en barnkonsol. Alltså jag har suttit och lirat Eternal Darkness - Sanitys requiem (INTE ett barnspel) och Resident Evil (definitivt INTE ett barnspel). Men visst självklart finns det barnspel till Gamecube också, men inte köper jag dom..
December 29, 2002
jag har :
xbox + kontroll och sladdar
Jetset Radio Future
Sega GT 2002
Halo
jag köpte ett paket med allt utom Halo för 2400 (okej min far betalade :P) och sen så köpte min farsa också halo för 399 kr. Detta köpte jag på tvspelsbörsen, http://www.tvspelsborsen.se ... Iaf, jag är skit nöjd!
November 4, 2001
Nischi wrote: Angående Halo, jag sa nån månad, och det är fortfarande nån månad, runt maj som du sa. Och hur i sjutton hade du tänkt dig att jag skulle stå till svars för, eller ens veta om det blir uppskjutet till början av 2004 som du gissar på.
Gissning, inte direkt. Kalla det vad du vill men maj månad har passerat och jag har fortf. inte sett något Halo på hyllorna.
October 28, 2002
Om du är rik: Köp gamecube och betala miljonbelopp tillfort ett spel kommer 😉
Mindre rik: Köp en Xbox och...ähum.-....pilla lite med den, och betala en ansenligt lägre summa maräng för dina spel.. 😉
Vad är meningen med en console med massa bra spel om du endå inte har råd med dom? 8)
1 Guest(s)