May 5, 2001
Om det är nån som bor runt halmstad som är sugen på att lana lite, så kommer det ett litet lan i september.
kolla på http://ncnet-lan.4t.com
/[NastyCrew]NEm
January 9, 2001
December 20, 2000
May 5, 2001
Jag har problem asså jag gör alltid fel
när jag ska svara på ilägg tar jag alltid den knappen så det blir flera ilägg.....
Kul att det kommer lite nytt folk....
ni kan kolla på ncnet-lan.4t.com för
där står det mycket om lanet....
Om ni spelar CS så vill vi i NastyCrew
möta er i en match då.....
/NEm (LAN ADMIN)
[ Detta inlägg ändrat av [NastyCrew]NEm 2001-05-20 21:44 ]
May 5, 2001
Jag kopierade lite text från hemsidan och la in !!! /NEm
Kommer att kosta 120
Har plats för 100 pers
Inga stereos endast subwoofer
Inga skor (inneskor tillåtna)
Man får inte är inne i lokalen men
det finns stolar och bord i ett annat rum
Storbilds projektor
Mikrovågs ugn
5 servrar:
2 cs match servrar
1 Q3, UT, eller CS server
1 81gb FTP
1 ICQcorp server, miRC server,
Clan match i CS (DE_DUST, DE_TRAIN)
Starcraft Tävling 2vs2 eller 4vs4
I Slöinge utanför Halmstad, Falkenberg.
NC-NET 2001 är i augusti, september, datum och pris är ej fastställt än. förmodlingen kommer det att kosta 120 kr. Lanet kommer ha plats för 100 pers, Det kommer finnas 5 Dedikerade spel servrar , en eller 2 av dom kör Counter-Strike, någon av dom andra sevrarna kör Q2, Q3, eller UT. Även en Storbilds projektor kommer finnas där vi kommer att visa filmer, resultat, och kanske clan matcher som spectator. Det ska vara en Clan match i Counter-Strike (om några klaner kommer) och i Starcraft - Broodwar om det blir nåt pris vet vi inte men kanske någon liten grej (mest ära som pris). Man kommer inte få ha några skor i lokalen (inne skor är tillåtna typ tofflor). Microvågs ugn kommer att finnas men troligtvis inget kylskåp så man får ha med sig kylbag. Inga stora högtalare inga stereos men subwoofers får man ha med sig. Man måste ha med minst en 10m TP kabel för att den ska räcka till huben, även grenuttag måste man ha med sig. Tyvärr ingen internet uppkoppling men det kommer vara tillräkligt att tanka från våra Sevrar. Lanet kommer att vara i Slöinge som ligger utanför Falkenberg, Halmstad.
Om det är nån som vill möta NastyCrew på Counter-Strike är det bara att komma dit för vi är sugna på att spela clan match. DE_DUST, DE_TRAIN
Counter-Strike rules the world.....
/NEm
2 Guest(s)