February 21, 2004
beställde nyss BBB 10mbit i telen har bostream 2.5 enligt deras faq så kommer det inte kosta något att byta men ... är det någon nisse som ska komma och byta modem eller pallar det gamla 10 ?? har för mig att jag hört att bostreams gamla modem inte klarade så fett mycket ... har det riktigt gamla från när dom hette bonet..
ge gärna fler saker som kommer förändras, förutom hastigheten då
February 21, 2004
Jaha okej då fattar jag ... tackar så mycket för hjälpen men det är en sak till jag undrar ´.. "Nej. Du som har beställt en uppkoppling men inte hunnit få den levererad före tisdagen den 10 augusti kommer inte att behöva betala någon anslutningsavgift." Betyder det att jag kommer få betala eftersom jag beställer nu ?? BBB och bostream är ju ett företag nu så manb tycker ju att det borde bara vara som att uppgradera en tjänst
March 23, 2004
Jag tror dom menade att om du beställde innan den 10 Augusti men fick modemet efter så kommer dom att installera det gratis men om du hade fått det innan så hade du fått betala det själv, och jag tror att alla som har haft bostream 2,5mbit/s kommer få 5 mbit/s det stog iaf i en polares brev som han fick från BBB, jag vet inte om jag har fått mitt brev än för pappa som äger modemet kommer inte hem förrän om ett par dagar.
1 Guest(s)