August 7, 2003
Har funderat på att ta Telia 8000 ett tag nu, men fick den här adressen av en kompis.
Verkar ju vara samma som telia 8000 fast 150:- kronor billigare i månaden,
vilket blir en del på ett år. Men nu undrar jag om det är nån som har haft nån kontakt
med detta bolag? Kan själv säga att jag aldrig hört nåt om dem tidigare.
Tack på förhand.
March 20, 2003
Nice wrote: Adsl Vdsl bha ! tacka vet jag modellen me TP kabel funkar så mycke bättre... eller fiber....men de blir ju en smula dyrt !
BBB kostar 315 för 10Mbit åt bägge hållen men deras adsl kostar mer har jag för mig...typ 400kr
Det brukar oftast, rätta mig om jag har fel, förutsätta att man faktiskt har kabel indraget i lägenheten.....
Annars är väl 1gigabitlina bättre? eller 3gigabit??
May 6, 2002
Nice wrote: Adsl Vdsl bha ! tacka vet jag modellen me TP kabel funkar så mycke bättre... eller fiber....men de blir ju en smula dyrt !
Jo, har man BBB Ethernet indraget i fastigheten så kan man skratta sig lycklig.
Dyrt för vem? Fastighetsägaren? Eller tänkte du ringa BBB och säga "gräv ner en fiberkabel från mig till eran switch"?
September 18, 2002
Mycket prat om BBB här, men det är ju en del skillnad på deras LAN-lina och deras DSL-lina.. Om man kan få LAN då är man lycklig 😀 det är värt dom där 320:- i månaden för 10Mbit både upp och ner. Men jag tycker inte riktigt att det är värt 449 fär telias ADSL 8000 som bara har 800Kbit uppströms.. :/ men klart,, har man pengar så..
May 1, 2003
1 Guest(s)