February 10, 2004
Tjenare!
Har precis flyttat hemmifrån till lägenhet i gröndal.
Efter lite tankeverksamhet,(illket inte händer så där jätte ofta:P), så har jag kommit fram till att ny dator vore roligt att ha.
Då jag nyligen införskaffat mig det senaste av det senaste när det gäller datorns värld så kom jag på tanken att nån form av internet verkar bra att införskaffa också.
Har letat enhel del på nätet efter nån bra internetleverantör som är hyffsat, (lägg märke till hyffsat :P), billiga men ändå inte har slöaste linan.
Såg i en tidning (pc hemma?) om ett företag vid namn Adamobredband.com hade 8mbps för 298:-/mån i telejacket & tycker att det låter rätt hyffsat... Min fråga lyder som så:
Är det någon som hört något om adamobredband eller har det själv som kan säga om detta är bra. har man bra ping i onlinespel osv.?
är tacksam för alla seriösa svar!
/mvh Andreas
February 10, 2004
Okey.. tack för alla svar...
kollade med hyresvärden igår om dom hade nått bredband i huset å det var comhem som hade letatsig dit.. :/ har hört att det inte är det bästa direkt...
Men jag ska höra mig efter om det finns nått bbb eller liknande... btw liljeholmen ligger jhu licksom inte speciellt långt från gröndal typ 3km... =)
March 19, 2003
Combat wrote: Okey.. tack för alla svar...
kollade med hyresvärden igår om dom hade nått bredband i huset å det var comhem som hade letatsig dit.. :/ har hört att det inte är det bästa direkt...Men jag ska höra mig efter om det finns nått bbb eller liknande... btw liljeholmen ligger jhu licksom inte speciellt långt från gröndal typ 3km... =)
Heh nje jag vet, har bott i aspudden tidigare och de ligger ett stenkast ifrån det med.
BBB adsl2+ kan du nog rätt garanterat få, 10 eller 24mbit.
http://www.bredband.net
October 7, 2004
scoc wrote: Har inte Adamo gått i konkurs?
Eller hade dem bara minskat så att säga.Då jag har hört att det inte går så bra för dem.
Så jag skulle hellre ha valt ett annat företag än Adamo 😉
var har du hört att Adamo gått i konkurs, det ser jag ivarjefall inte, deras kundtjänst fungerar som den ska.
konstigt för ett företag som gått i konkurs?
man ska nog inte tro allt man hör...
April 9, 2002
Baskagge wrote: Det lilla som jag har hört om Adamo är enbart positiva kommentarer. Har för mig att Adamo använder Songs nät, därav priset. Hade jag beställt bredband nu så hade jag tagit Adamo i alla fall.
Ja jag har också bara hört bra saker om dom..
Billiga är dom i alla fall
1 Guest(s)