April 20, 2002
När jag sitter här med min ADSL-anslutning och det ringer så är det jättelågt ljud i telefonen!
Och när jag har telefonen i samma uttag som min ADSL-anslutning så förlorar jag anslutningen varje gång det ringer....jag blir galen!
Finns det kanske något smidigt sätt att fixa detta? Tänkte fråga här innan jag ringer till Telia.....:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Jadå det har jag. Jag har två uttag i lägenheten och har provat med telefonen i båda. Men det funkar inte hur jag än gör.
I första uttaget så tar telefonen över helt när jag pratar & i andra uttaget så blir det jättelågt ljud i telefonen ibland och ibland så tar telefonen över där med.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Jag har som sagt bara två uttag och har hittat huvudjacket.
Problemet kvarstår hur jag än gör.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 11, 2002
ehm, precis samma problem hade jag när vi flyttade in i våran nya lägenhet, att ljudet i telefonen var lågt. fick testa lite olika uttag i kåken kom fram att i sovrummet så var det bästa att ha sitt adsl modem.. sen spikade jag på med telefonen,svararen,faxen.. och nu funkar allt perfekt :blink:
April 20, 2002
Men man måste ju ha ADSL-modemet i första uttaget.....hur fixade du det???? Jag är i enormt behov av hjälp...:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Blir väl att ringa supporten ändå...men tack för hjälpen i alla fall.
Man kan ju inte veta allt....:-)...hur roligt skulle det vara då?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)