July 27, 2002
Ehm, jag bara sitter så stängs all internetaktivitet ner. Sen när jag ska surfa står det bara "söker google.se" <- t.ex.
Men det funkar direkt när jag startar om datorn, så det verkar krävas att internetanslutningen måste starta om sig? Kan man göra det manuellt utan att starta om? ipconfig /renew i "kör" funkar inte
April 20, 2002
Innan du funderar på att göra nästa nya tråd, prova sökfunktionen eller scrollen på musen så hittar du kanske det du letar efter som tex. den här tråden.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
Tintin wrote: Innan du funderar på att göra nästa nya tråd, prova sökfunktionen eller scrollen på musen så hittar du kanske det du letar efter som tex. den här tråden.
Vad jag förstår söker han ett svar på problemet..
Inte en liknande fråga.
Om du använder scrollfunktionen på musen i den länken, så kanske du ser att killen där har samma problem, men inten fungerande lösning fått i den tråden.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 20, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Tintin]Innan du funderar på att göra nästa nya tråd, prova sökfunktionen eller scrollen på musen så hittar du kanske det du letar efter som tex. den här tråden.
Vad jag förstår söker han ett svar på problemet..
Inte en liknande fråga.
Om du använder scrollfunktionen på musen i den länken, så kanske du ser att killen där har samma problem, men inten fungerande lösning fått i den tråden.
Ja han söker en lösning till problemet och så gjorde även trådskaparen av andra tråden. Onödigt att göra två trådar om samma sak och normalt skulle tråden varit låst direkt om det legat tex. under allmänt och haft samma sorts innehåll.
Så varför göra en ny tråd om samma problem istället för att fortsätta i gamla tråden? 🙄 En aning onödigt tycker jag.
I vilket fall var det ju bra att Callister kom på en tillsvidarelösning till problemet.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)