December 9, 2002
December 9, 2002
February 5, 2002
June 28, 2001
heh fan vad ballt det skulle vara o sitta på LAN och se massa CS nördar springa fram i tillbaka o rycka i kablarna när deras hangout inte funkar =)
det är ju inte helt omöjligt att åvanstående text kan stämma.
kan du inte länka till stället du hitta texten ?
btw, L00ta betyder vad ?
September 17, 2001
Mind wrote: heh fan vad ballt det skulle vara o sitta på LAN och se massa CS nördar springa fram i tillbaka o rycka i kablarna när deras hangout inte funkar =)
det är ju inte helt omöjligt att åvanstående text kan stämma.
kan du inte länka till stället du hitta texten ?
btw, L00ta betyder vad ?
Jag länkade till texten i början, men NH.se m.m bör uppmärksamma texten jag _citerade_. Klantigt gjort, inte sant?
September 17, 2001
Loggo wrote: hmm ungefär som att råna en bank o skryta om d på en chatt... dröjer nog inte länge förrän Pappa blå knackar på din dörr......
hehe, min dörr? tror du missuppfattade det hela "lite". det var inte jag som gjorde något. och ni som ville ha källan; länken borttagen.
February 13, 2002
sibbor wrote: btw, åtgärdas inte detta prob kan jag med säkerthet antyda att sidan kommer "drabbas av en mask" igen :P... iaf enligt mina källor.
Lätt puckad i huvve eller ? tror du inte en seriös sida har tagit tag i detta ? Nördar e lätt å hitta ...Regga dig på NHW så hittar du dom hela tiden i detta forum..
/Kakkos
September 17, 2001
Kakkos wrote: [quote=sibbor]btw, åtgärdas inte detta prob kan jag med säkerthet antyda att sidan kommer "drabbas av en mask" igen :P... iaf enligt mina källor.
Lätt puckad i huvve eller ? tror du inte en seriös sida har tagit tag i detta ? Nördar e lätt å hitta ...Regga dig på NHW så hittar du dom hela tiden i detta forum..
/Kakkos
Haha. Jag ville bara hjälpa NH.se med att lösa detta prob, och inse att denna "mask" kommer att återkomma, i en annan form, kanske.. om inget görs åt saken. Pucko på dig själv din jävla nolla!
1 Guest(s)