December 20, 2000
March 25, 2001
det roligaste lanet jag har varit på var vi 8st på tror jag (jag ha bla varit på DH och lite andra mindre lan typ 10-100pers). Fast det är klart då spela vi ju inte så mycjket, satt och tanka röjde som f-n (ingen alkohol om ni trodde det). Fast då hade vi ju rååbra lokal också, våran skolas aula. centralt och bra (sen kom typ kommer in i skolan och röja runt där också). Annars brukar 50-100pers lan vara jävligt roliga.
December 19, 2000
har hittils tyvär bara vart på smålan.
vi är 8 pers som brukar ha lan varje lov.
typ
jul lov
påsklov och sånt.
det rockar feting tycker jag.
men jag ska nog på remedy.
-----------------
MVH Pär Österman
--Vad är livet utan risker--
MB Asus a7v rev 1.04 Bios 1005C
Amd Duron 750@1007 1,85 vcore
128 mb mosel @cas2 141 mhz
Voodoo Banshee 16 mb
Hp Cdwriter 9150i 8,4,32
Ibm Ultra-100 30,7 gb(7200 rpm)
[ Detta inlägg ändrat av Pär 2001-05-27 12:28 ]
har hittils tyvär bara vart på smålan.
vi är 8 pers som brukar ha lan varje lov.
typ
jul lov
påsklov och sånt.
det rockar feting tycker jag.
Ja du Pär.. det verkar som om vi har exakt samma LAN erfarenheter..
Varje lång helg eller lov så arangerar jag LAN i mitt rum (det är rätt stort rum..) för 8-10pers som man alla känner bra!
Det är mycket bättre när man kan skryta om sina segrar och ha direkt kontakt men medspelarna!
Tekniknörd som gillar att träna.
May 26, 2001
Jappz, små lan är kul. Alla sitter inte och lirar CS eller något av de vanliga spelen som annars förekommer till 100%. Utan på mindre LAN med sina polare blir det lite andra spel, kanske nya moddar etc..
Men ska det vara mindre LANs så tycker jag man ska vara omkring 10 pers.. annars e d inge kul. 4-5 är för klent, nån kanske formaterar, en sover.. då är det kanske 3 pers kvar, och hur kul är det då att spela?
1 Guest(s)