June 27, 2015
Jag delar med mig lite information kring data lagring och server hotell. Har nu suttit fast i ca 2 år med Axbyte som hanterar data lagring, web-hosting mm.
Jag måste säga att Axbyte har skött sitt jobb under all kritik. Det finns ingen klagomål hantering i företaget, deras bemötande har varit väldigt arrogant. Jag har svårt att förstå hur ett företag som utger sig vara seriös och ta hand om din data lagring, kan bete sig som dom gör. Dom struntar helt i kunden, utan tänker bara på pengar.
Skulle inte rekommendera Axbyte till andra kunder. Har på nära håll sett hur dom hanterar kunder och struntar totalt i kunden. Axbyte försöker hela tiden ta in nya kunder, dom borde ägna dom som finns en bättre service. Men tänker man bara på ekonomi och struntar i kunden så blir man fartblind. Så tänk er för noga innan ni gör ert val på server hotell partner. Axbyte måste bättra sina rutiner.Även om inte kostnaden är hög så är värdet på ens data. Då vill man inte ha att göra med oseriösa företag eller människor. Så jag säger tack men nej tack till deras tjänster...
1 Guest(s)