April 1, 2003
av någon jevla anledning så är jag bannad från Efnets IRC...
kollade upp saken och det stod att jag hade spammat..
...
vilket jag inte har gjort!! senast jag hängde där så hade jag någe virus på datan som skickade ut massa skit..men det var för typ 1 år senn...
hur tar man bort den bannen? 😕
January 26, 2003
tycker det är bra att dom bannar folk som är infekterade med massa crap..
ett bra exempel på varför är juh tex dalnet som typ hade dödsryckningar under ett år pga av slarviga användare som fått massa skit på burkarna.. (va ett par år sen ungefär, vet inte hur det är idag)..
men visserligen, ett år är lång tid.. tycker det vore konstigt om de satt en permanent ban?..
men kontakta nån ircop ska du se att dom fixxar det åt dig.
May 23, 2001
Mirkl0rd wrote: tycker det är bra att dom bannar folk som är infekterade med massa crap..
ett bra exempel på varför är juh tex dalnet som typ hade dödsryckningar under ett år pga av slarviga användare som fått massa skit på burkarna.. (va ett par år sen ungefär, vet inte hur det är idag)..
dalnet blev väl även ganska hårt DOS attackerade också har jag för mig. Sen rasa väl hela nätet ihop typ. Nu har de inte så många användare som de hade förrut iaf, har väl typ dött.
January 26, 2003
stormaz wrote: [quote=Mirkl0rd]tycker det är bra att dom bannar folk som är infekterade med massa crap..
dalnet blev väl även ganska hårt DOS attackerade också har jag för mig. Sen rasa väl hela nätet ihop typ. Nu har de inte så många användare som de hade förrut iaf, har väl typ dött.
japp utav nät med infekterade datorer typ 🙂 .. DDoS.
1 Guest(s)