August 15, 2002
shlumpen wrote: En dryck ur Liftarens guide till galaxen. Om jag hittar det i boken ska jag skriva receptet åt er.
Själv föredrar jag nog gammal Janx sprit, den är billigare.
Nej fyll inte mitt glas med Gammal Janx Spirit
Nej inte ett glas till Gammal Janx Spirit
För huvudet trillar av
Och tungan får skav
Min kropp blir så skör
Och jag kanske dör
Häll i annu ett glas Gammal Janx Spirit
August 15, 2002
Metz wrote: [quote=Krqagyzzz]nu är det väll så att är det lan ska det serveras/drickas Jolt. Även om det kanske inte är den mest samkfulla dryck jag har testat.
den allgalaxiska gurgelbrännaren är ju aldrig fel annars
heheh wtf e det "den allgalaxiska gurgelbrännaren"
recept:
Häll i ett mått vatten från havet på Santraginus V
Låt tre kuber av arcturisk mega-gin smälta i blandningen (den måste vara korrekt isad, annars försvinner bensinen).
Låt fyra liter falliansk sumpgas bubbla igenom den, till minne av alla lyckliga liftare som dött av vällust i de fallianska träsken.
Låt ett mått qualactiskt hypermintextrakt flyta över baksidan på en silversked, mättat med alla de tunga dofterna från de mörka qualactinska zonerna, fulla av sötma och mystik.
Släpp ner en tand av den algoliska soltigern. Se på hur den upplöses och sprider elden från de algoliska solarna djupt in i hjärtat av denna dryck
Fyll på med Zamphuor.
Lägg dit en oliv.
Drick... men... mycket försiktigt
effekten av att dricka den All-Galaktiska Gurgelbrännaren är som att få hjärnan krossad av en guldtacka svept i citronskivor
August 15, 2002
Metz wrote: HAHA ok e det nån som har läst den e den värd att läsa alla fem delar
Börja med att läsa första delen. Sen är du fast, så att du bara MÅSTE läsa alla delar.
Sen slutar det med att du läser den med jämna mellanrum (minst en gång om året) och har lika kul varje gång.
Man blir beroende.
:bok: :bok: :bok: :bok: :bok:
February 27, 2003
fanta o sprite röstar jag på.. men det vettigaste är o dricka vatten.. då håller man sig rätt så fräsch.. såg att det va nån som skrev citronfanta.. herregud kan man dricka det utan sprit eller?.. usch o fy.. så fort jag känner lukten av citronfanta så tänker jag på sprit.. =)
September 19, 2002
Ja och sedan så är ju kaffe godare än jolt också enligt min mening. Fy för jolt! Ska man dricka col så är det coca cola som gäller, allt annat är ju bara tjollriga kopior av det bästa... Kanske lite överdrivet, men coca cola är gott, alla andra varianter tycker jag bara smakar dynga.
1 Guest(s)