December 26, 2003
POE wrote: Vinsten borde verkligen gå till Opera.
Firefox = IE med "multiwindowing" och lite bättre cache/cookies inställningar.
Även om detta är en liten sak, men testa mellan IE/Firefox och Opera att 'backa' på websidor, IE/Firefox laddar om hela sidan.. Opera har den cachad, poff, och så kommer man tillbaka på direkten.. småsaker gör den perfekt 😉
Tror du pratar i nattmössan... för det första, Firefox != IE (långt ifrån). för det andra, både IE och Mozilla (och de flesta andra) har den "förra" sidan cachad, och hämtar den därifrån. för det tredje, vinsten borde gå till firefox (vilket den gör också...)
May 10, 2003
POE wrote: Vinsten borde verkligen gå till Opera.
Firefox = IE med "multiwindowing" och lite bättre cache/cookies inställningar.
Även om detta är en liten sak, men testa mellan IE/Firefox och Opera att 'backa' på websidor, IE/Firefox laddar om hela sidan.. Opera har den cachad, poff, och så kommer man tillbaka på direkten.. småsaker gör den perfekt 😉
BTW: Du glömde Netscape, jo, den finns faktiskt kvar. :bgrin:
Haha jämföra IE med FireFox , jämför du dem två kan du jämföra i stort sett allt. Japp Netscape finns kvar o släpptes i ny version för inte länge sedan. Mozilla byggde ursprungligen på Netscape kod men nu är det snarare så att Netscape änvänder kod från Mozilla än tvärt om.
November 26, 2002
Jag sitter kvar med Mozilla Phoenix sen snart ett år och tycker den är kanon. På jobbet kör jag Netscape 7 på Unix men den är segare och mer instabil. Måste nog testa firefox i o m att det är så många som gillar den.
Så ingen av mina Browsers fanns med på listan...
1 Guest(s)