September 29, 2001
Hej
Jag har blivit inkopplad (idag) på BBB's adsl tjänst. Jag har tidigare haft telias adsl. Vet någon om det funkar att surfa på mitt telia adsl modem , ett nokia modem? Jag har ej fått något modem från BBB ännu. BBB's kundtjänst säger att det inte funkar. Vad är det för skiljnad mellan deras modem och mitt gamla? Jag vet att det skall finnas en nyare variant på adsl men den skall vara bakåtkompatibel med gamla modem. Är på jobbet nu och skriver detta. Skall hem snart och testa med det gamla. Hoppas det funkar så att jag slipper vänta.
Mvh Bobx
September 29, 2001
Jag skall göra det när jag kommer hem. Jag har det inkopplat redan. Jag fick upp bredbandsbolagets aktiverings sida för ett par dagar sedan. Jag slängde mig på luren och ringde bbb men dom blånekade. Dom sa att dom inte vet när skanova skulle koppla in mig. Aktiveringen funkade inte då, jag skall testa ikväll nu när bbb säger att dom kopplat in mig idag. Svagt att dom inte kan skicka hem modemet i tid när jag beställde tjänsten redan i augusti 2003.
January 6, 2004
apropå BBB så har dem för tillfälligt problem med sin LINA.. har inget med topicen att göra .. men det skulle vara bra att veta om du undrar det
http://www.bredband.com/se/csI.....#038;m=305
mer info finns på ovan länk.
1 Guest(s)