April 4, 2002
geronimo wrote: Har hört att det ska kunna gå att byta. Något man kör i cmd prompten.
Min idiot till lille bror va inne på 2 stora hubbar när han va här med sin dator och hade givetvis netlimit igång 🙁
Något sätt att lösa detta?
Lånar tråden lite.
Hur kan igentligen en hub känna av att någon kör tex netlimit???
December 17, 2005
Titan@Forum wrote: [quote=geronimo]Har hört att det ska kunna gå att byta. Något man kör i cmd prompten.
Min idiot till lille bror va inne på 2 stora hubbar när han va här med sin dator och hade givetvis netlimit igång 🙁
Lånar tråden lite.
men om du t.e.x drar ner saker i säg 500 kb/s och har en upload på 10b/s så fattar dom nog.
April 4, 2002
_Bjornstrom_ wrote: [quote=Titan@Forum][quote=geronimo]Har hört att det ska kunna gå att byta. Något man kör i cmd prompten.
Lånar tråden lite.
men om du t.e.x drar ner saker i säg 500 kb/s och har en upload på 10b/s så fattar dom nog.
Men trafiken går ju aldrig via hubben den sker ju direkt med den man laddar med, aldrig via hubben. Det är ju bara connection, sökning mm som går via hubben. Får kanske starta en egen tråd om det bara för nyfikenhets skull.
1 Guest(s)