January 1, 2003
tor wrote: Vad väljer ni?
Vissa kanske kommer tycka att frågan är lite svår att fråga på eftersom det beror på hur långt man bor från telefonstationen, men men 🙂
Välj Telia för lägre hastighet, sämre service, högre månadskostnad och förmodligen ingen fast IP. :arg:
Bostream scream rockar (tyvärr blev det bara 8 Mb/s för mig).
September 4, 2002
AakeTraak wrote: [quote=tor]Vad väljer ni?
Vissa kanske kommer tycka att frågan är lite svår att fråga på eftersom det beror på hur långt man bor från telefonstationen, men men 🙂
Välj Telia för lägre hastighet, sämre service, högre månadskostnad och förmodligen ingen fast IP. :arg:
Bostream scream rockar (tyvärr blev det bara 8 Mb/s för mig).
"Bara" 8 Mbit? Jag är nöjd om Bostream 2.5 kommer till till mig.
April 27, 2002
Som "trogen" Telia kund kan jag bara säga : välj allt utom telia!
har haft deras ADSL i ett par år nu, och Telias stil skrämmer mig... Först får vi vänta 2 månader på att få vårt abonnemang (som alla andra jag känner med Telia), sen ett år senare slutar internet fungera på grund av att dom byter vårt användarnamn och lösen utan att ens meddela oss (!!!) och nu så har praktiskt taget varenda företag börjat erbjuda snabbare internet, utom Telia som fortfarande kör med löjligt höga överpriser i förhållande till vad man får. För att inte tala om att vi har 512/768 (vilken privatsurfare betalar för att ha högre uthastighet än inhastighet??)
om ett par år flyttar jag ut, och oavsett var jag kommer bo, så kommer Telia inte vara ett alternativ...
July 26, 2003
Fan, vad lyckliga ni måste vara. Vissa (JAG!) kan inte bara välja och vraka mellan internet leverantörer. Här finns bara Telia och jag lär ha flyttat innan det kommer något snabbare. Det värsta är dock att bara några mil härifrån har dem 1 GB linor, billigare än skit telia till och med!
January 8, 2003
BBB ska finnas här någomnstans å Bostraem med, men jag kan inte få något av det ännu så sjukt, får stå ut med ComHem ett tag till verkar det som. När man ringer å klagar på instabilt nät så säger dom bara att dom inte prioriterar pingen i spel, sjukt ma nhar väl bredband för å spela?
April 3, 2003
Dadde wrote: BBB ska finnas här någomnstans å Bostraem med, men jag kan inte få något av det ännu så sjukt, får stå ut med ComHem ett tag till verkar det som. När man ringer å klagar på instabilt nät så säger dom bara att dom inte prioriterar pingen i spel, sjukt ma nhar väl bredband för å spela?
Näe, comhem är inget att hurra för. Sitter på det oxå. Dyrt var det att skaffa oxå. Jaja, blir väl VDSL sen om det kommer hit.
1 Guest(s)