June 30, 2003
Tjena... sitter nu på mitt bostream som fungerat i hela 10 minuter nu!! vilket nästan är rekord... det började för typ 2 månader sen med att jag startade upp datorn och skulle tanka en film.. kunde inte surfa eller spela eller nått.. sen så pingade jag min gateway.. funkade prima och helt plötsligt kickade det igång funkade 1 vecka och samma problem igen.. senare försvann det under längre och längre tid.. och nu sitter jag här... kan pinga och skit men inte spela/surfa... kan tanka lite då å då men då går det i 0.1 kb/s och juste... det funkar fint om jag formaterar datorn.. kanske 2 dagar sedan blir det likadant igen... allt detta hände när jag fick ny dator.. den jag sitter på nu.. en barton 2800+ me nf7-s mobo o litte grejjs :/ skulle bli jävligt glad om nån kunde hjälpa mig 🙂
January 22, 2002
Hade ett liknande problem med min lina, dock inte riktigt som dig. Upplevde samma seghet i min lina när jag låg på DC, dock ingen annan stans. Det skumma var dock att den gick igång periodvis och funkade i full fart.
För min del löste sig det hela när jag tog bort den brandvägg som leverantören tillhandahöll...
1 Guest(s)