February 1, 2002
Laglorden wrote: Bara de inte tar bort min fasta ip-adress för då ska jag ställa till ett JÄVLA liv, som att hota med spränga hela skiten.
Skiter fullständigt (nästan iaf) i hastigheten, däremot måste jag för jobbets räkning kunna sitta hemifrån och jobba ha fast IP.
Du lär fortsätta att ha fast ip 🙂
October 17, 2004
December 7, 2001
Starscream wrote: [quote=Laglorden]Bara de inte tar bort min fasta ip-adress för då ska jag ställa till ett JÄVLA liv, som att hota med spränga hela skiten.
Skiter fullständigt (nästan iaf) i hastigheten, däremot måste jag för jobbets räkning kunna sitta hemifrån och jobba ha fast IP.
alla bbb kör jue med dyn ip så det är nog stor risk att han blir av med det fasta ip't... dyn dns finns jue alltid 🙂
February 1, 2002
peppe20 wrote: [quote=Starscream][quote=Laglorden]Bara de inte tar bort min fasta ip-adress för då ska jag ställa till ett JÄVLA liv, som att hota med spränga hela skiten.
alla bbb kör jue med dyn ip så det är nog stor risk att han blir av med det fasta ip't... dyn dns finns jue alltid 🙂
tror du... nåja det är inte hela världen isf.
1 Guest(s)