October 14, 2002
Beöver lite råd här, jag har haft "Kabel" i över 1 år nu och vill byta skiten eftersom det är så ostabilt och går knappt att spela online på.
Så jag undrar om det är någon här som vet om Bostreams "Istream" är bra och stabilt?? Det står att det ligger på 0.5Mbps men jag vill vara säker på att man kan spela med det och ha hyffsad ping.
April 1, 2001
DOHH!! wrote: Beöver lite råd här, jag har haft "Kabel" i över 1 år nu och vill byta skiten eftersom det är så ostabilt och går knappt att spela online på.
Så jag undrar om det är någon här som vet om Bostreams "Istream" är bra och stabilt?? Det står att det ligger på 0.5Mbps men jag vill vara säker på att man kan spela med det och ha hyffsad ping.
Det ska inte vara några problem. Man behöver inte särskilt mycket bandbredd för att lira, så 0,5 Mbps räcker bra. Bostream använder ju samma telenät som alla andra ADSL operatörer så är nog lika stabilt också.
April 2, 2003
Jodå, eftersom Bostream går över samma nät som Telia(som jag har) så bör det nog gå bra. Telia är mycket stabilt, min max uptime är 22 dygn och några timmar.
Pingen i CS beror ju självklart på servern men på Lan Manias CS Public 100Mbit server så brukar jag ha ping på allt mellan ~15-50.
2 Guest(s)