June 28, 2001
zonealarm ska tydligen suga getpung, har aldrig kört det själv, men det är vad som går runt i mina kretsar.
Tiny personal firewall 2 . säker som fan och ruskigt simpel .
du måste bara tillåta varje exe program som försöker få kontakt med utvärlden 1 gång.
dvs du öppnar explorer , tiny frågar om du vill tillåta den att komma åt nätet och du tillåter den det.
allt som du inte tillåter är spärrat
bra mot trojaner och fjolliga hacker attacker.
3an är så komplicerad att jag bara testa den i 5 min.
2an finns nånstans på google., lätt o hitta.
December 20, 2001
tiny personal firewall,
jag körde ver 2 innan jag skaffade hårdvara .. ..
September 11, 2002
Mind wrote: zonealarm ska tydligen suga getpung, har aldrig kört det själv, men det är vad som går runt i mina kretsar.
jo det brukar vara så folk säger om nåt de är tveksamma mot, eller om de själva kör något annat.. det suger bla bla.. men jag har det o det funkar kanon... enligt min standard 🙂
har väl haft det installerat i tre månader nu o märker aldrig av det.. det har stoppat 21000 "intrångsförsök" på den tiden, hur allvarligt man bör se på det vet jag inte riktigt.. jag kanske är vääldigt populär måltavla för hackers men det tror jag ej.. nä det är allt möjligt shit som jag är glad jag är utan 😀
huvudsaken för mig är att man inte märker av programmet, det är gratis, har fått bra kritik och jag har som sagt inte haft några problem alls på dessa 3 månader.. men vad fasen om nån vill in i ens dator så lär väl inget av dessa gratishistorier hindra dem..
1 Guest(s)