April 28, 2003
http://www.adamobredband.com
Vet ej hur dom fungerar, pingen,support osv
March 27, 2003
Kolla hos bostream. http://www.bostream.com/contro.....on=private
Dom har bra priser, vet dock inte var du bor (läs: om det finns täckning hos dej).
September 5, 2001
ZIre wrote: Jag sitter på telia 500 nu men skulle vilja byta upp mig lite fast inte till ett högre pris än runt 350kr i månaden.
Är det nån som har en bra leverantör som är billig och snabbare än 0.5mbit kan ni gärna skriva vilken 😀
har absolut ingen betydelse vilken stad du bor i, lr? 😉
January 28, 2003
Marron wrote: [quote=ZIre]tar gärna telia 8000 om det var jag som skulle betala.. det är min kära mor som vägrar betla mer än 350 i månaden >_<
men hjälp henne med en hundring i månaden då!
Jag hade utan att blinka betalt 100kr extra i månaden för 8mbit, fan jag hade betalt det dubbla bara jag sluppit 0,5mbit...
March 14, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Marron][quote=ZIre]tar gärna telia 8000 om det var jag som skulle betala.. det är min kära mor som vägrar betla mer än 350 i månaden >_<
Jag hade utan att blinka betalt 100kr extra i månaden för 8mbit, fan jag hade betalt det dubbla bara jag sluppit 0,5mbit...
Ja med lätthet en hundrig för 8mbit istället för 1mbit..
March 7, 2004
Snorch wrote: [quote=MrWeizel][quote=Marron][quote=ZIre]tar gärna telia 8000 om det var jag som skulle betala.. det är min kära mor som vägrar betla mer än 350 i månaden >_<
Ja med lätthet en hundrig för 8mbit istället för 1mbit..
ja klart jag skulle men hon vägrar 😮
December 6, 2001
festisMER wrote: Asså, lägg till en hundring och få 8mbit! Det tar typ 30 minuter och ett telefon samtal till Telia.. Du kan få det idag liksom.
Det beror helt på om din station är utbyggd för det. inte alla som har deras 0,5 som kan få 8,
Kolla även Rixtelecom dom ligger lite dyrare än 350 (385) men billigare än dom flesta andra för 8Mbps
2 Guest(s)