May 7, 2001
On 2002-03-17 19:31, redalert72 wrote:
bara så ni vet var tjejerna på EXAlan min förtjänst=)jag var ansvarig för hela lanet och erbjöd dom gratis lunar då kom dom...
det värsta är nog att man har lyckats bli olyckligt kär i en av dom=)
HAHA!! Timmy, din lille rackarunge. Vid det här laget så är nog majoriteten av Sveriges befolkning medveten om din lilla romans med den lilla flickan på EXA!! LoL! hehe närå. Bra jobbat!!!!
May 7, 2001
On 2002-05-01 20:00, [DiP]Sphinx wrote:
On 2002-05-01 19:14, [MFH]Laguna wrote:
xteam !!!!!!
Hon kör ju med piltangenterna....
Det går ju inte ann.....
går gör det nog men jag skulle alldrig klara det där har man ju inte tillgång till andra knappar (hoppa,ladda om,krypa och sånnt) enligt mig i alla fall
Äh'vafan? piltangenterna rules! har kört med dem ända seb Doom's tid och kommer köra med dem ända in i döden!
September 14, 2001
hehe. tjejer på lan. mjo. på gott och ont. Min flickvänn gillar inte när jag drar iväg en helg lite då och då. Och så jäkla vanligt är det inte med tjejer på lan. Va på onset för ett tag sedan, där hade de bjudit in BitcH, så de va ju några tjejer iaf. men då blir resultatet det att ALLA små kåta fula ungjävlar ska stöta på dem. de va kanske runt 20 allihop, helt (och då menar jag HELT) värdelösa på CS=) samt att alla utom en va fula som spån. så, mjo. visst kan det vara trevligt med tjejer på lan, men knappast nödvändigt. tjejer kan man hållapå med på fritiden 8-D
November 29, 2001
On 2002-05-02 11:37, BEaver wrote:
hehe. tjejer på lan. mjo. på gott och ont. Min flickvänn gillar inte när jag drar iväg en helg lite då och då. Och så jäkla vanligt är det inte med tjejer på lan. Va på onset för ett tag sedan, där hade de bjudit in BitcH, så de va ju några tjejer iaf. men då blir resultatet det att ALLA små kåta fula ungjävlar ska stöta på dem. de va kanske runt 20 allihop, helt (och då menar jag HELT) värdelösa på CS=) samt att alla utom en va fula som spån. så, mjo. visst kan det vara trevligt med tjejer på lan, men knappast nödvändigt. tjejer kan man hållapå med på fritiden 8-D
Så du LANar inte på fritiden då? Är det jobb för dig?
Jag har inte alls fått den uppfattningen om bitch, kolla deras hemsida på http://www.houseofnom.com/bitch, inte för att de verkar aega, men inte precis suga heller. De verkar inte så fula heller.
February 28, 2002
Allså jösses nu får ni lägga av,fula eller snygga
tjocka eller smala,har ni tänkt på att ni själva kanske inte är så himmla snygga smala solbrännda vältränade osv,men hur gamla är ni igentligen??? och vad fan har det för betydelse hur folk ser ut huvudsaken är väl att människor är trevliga.Nu förstår ni kanske varför det finns få tjejer på Lan.
En ska till bara BEAUTY IS IN THE EYE OF THE
BEHOLDER,så det är så.
Mvh Nillan
November 29, 2001
On 2002-05-19 09:03, Nillan wrote:
Allså jösses nu får ni lägga av,fula eller snygga
tjocka eller smala,har ni tänkt på att ni själva kanske inte är så himmla snygga smala solbrännda vältränade osv,men hur gamla är ni igentligen??? och vad fan har det för betydelse hur folk ser ut huvudsaken är väl att människor är trevliga.Nu förstår ni kanske varför det finns få tjejer på Lan.
En ska till bara BEAUTY IS IN THE EYE OF THE
BEHOLDER,så det är så.Mvh Nillan
Jo, visst du har rätt, även om all skönhet inte sitter i åskådarens ögon. Jag skulle inte ha sänkt mig till hans nivå, men jag ville inte att folk skulle få uppfattningen om att alla utom en i bitch var fula och dåliga på cs.
March 15, 2002
On 2002-03-11 12:57, zevron wrote:
Tja, jag tror att flickor blir mer intreserade av LAN om "små" killarna slutar titta på porr. IOFS så bryr sig inte vissa tjejer om det och det tycker jag nästan är Fel... ehm.. iaf... ja tror att det kommer mer flickor om som sagt killarna slutar titta på porr...
Jag tycker inte direkt att det är "små" killar bara som kollar porr utan de värsta är ju nästan alltid de äldre
December 25, 2001
Om det inte luktade gammal ost och svett på många LAN kanske fler flickor skulle stå ut med att komma dit... Deodorant funkar var man än befinner sig killar, och det tar inte så lång tid att applicera (för er som inte är så vana deo-användare ), vilket innebär att man kan använda det medans man campar i CS.
😀
April 20, 2002
För det första vill jag säga att det är fegt att campa....men det vet ju nästan alla.
Sen vill jag bara säga att JAG förlorar GÄRNA mot tjejerna i BiTCh.
Hoppas vi möts nån gång i framtiden....
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 6, 2002
Jag är tjej och brukar åka på alla LAN jag får chansen till. Tyvärr så brukar jag ofta vara ensam tjej.
Jag tror att tjejer inte främst åker på LAN för att det luktar på ett visst sätt utanför att: dom inte vet vad ett LAN är, om dom vill komma vågar dom kanske inte för att dom känner ingen, dom tror inte dom är tillräckligt kunniga om datorer. Dom tjejer jag känner som håller på aktivt med LAN och datorer har fått hjälp av kunnigare killar. Många tjej-gamers testar ju oftast för att deras pojkvänner spelar och går på sina första LAN för att besöka sina pojkvänner. Jag blev medbjuden på mitt första LAN av en van kille som kunde förklara alla basic sakerna och sedan introducera mig till andra han kände så jag inte kände mig ensam - önskar andra killar kunde göra samma sak istället för att se alla tjejer som potentiella sexpartners. Det tjänar alla på.
Dessutom detta med porr på LAN, tycker äldre och yngre porrar egentligen lika mycket och det finns tjejer som porrar mycket också. Men såklart tycker en del tjejer att det är jättejobbigt med att höra killar diskuterar tjejen som suger av killen i den där porrfilmen eller att se någon få (***) sprutat på sig ansiktet. Det beror på hur man är som person..
November 29, 2001
1 Guest(s)