September 14, 2002
October 13, 2001
Njaa jag vet inte.. Tycker det e till och från.. men uppladdningen borde dem fan göra något åt !!!!
Sen en annan sak är att jag har ett NetGame modem.. det lila.. som köpte till... Men en kompis ringde ComHem innan jul o fick byta modem till ett Motorola och det kostade han ca 400kr. Så innan när han hade ett Netgame modem pinga han i CS ca:60 med det nya modemet pingar han i ca:20 och ofta lägre.
Jag blev sugen på modemet och ringde ComHem, killen jag pratade med sa att Com Hem skulle byta ut alla modem å att jag skulle få vänta nog 1månad. det gick en månad och jag ringde igen, då sa dem attt dem inte hade några planer på att byta modemen där jag bor eller nåt sånt.. Va konstigt
September 14, 2002
September 14, 2002
February 13, 2002
Undrar bara lite så där, VARFÖR i h--vete jagar alla hatighet o gnäller på operatörerna hela tiden ? ring dom o snacka med dom istället för o lägga ut en j--la massa tråkiga inlägg i ett annars så himla bra forum. Var o vartannat inlägg handlar ju om hur "..dålig hastighet.." man inte har eller har. pröjsar du för en grej, ja men acceptera då att det är bra ELLER skitdåligt. Valet är ditt. Vill du byta, varsågod, ingen hindrar dig. Bortskämda snorungar, de e va som flockas här, likt dyng-baggar runt en kamel-skit.
Trodde faktiskt att detta var en seriös sida för diskussioner runt problem man hade, hjälpa o bli hjälpt, men det verkar bara vara en massa folk som vill skryta om bandbredd hit o dit o hur HIMLA bra man har det hos den ena eller andra leverantören, Hastighet hit o bandbredd dit o lagg här o där, MASSA J--LA BULLSHIT e va de e. Väx upp för F-N folks o bli lite seriös. Ge vettiga svar på vettiga frågeställningar.
P.S.
Jag kräver av Svenska staten att dom inför obligatorisk grammatik-kontroll. Jag e stolt Svensk. TROTS mitt Finska ursprung så skriver jag MYCKET bättre än dom flesta svenskar. Vad har NI till ert försvar ??
D.S.
/Juha
December 20, 2001
NetPerSec är roligare än TPtest - visserligen bara min åsikt men i alla fall?
Ett forum som detta fungerar väldigt bra för att dela med sig av erfarenheter kring till exempel hårdvara som modem och dyligt.
Att sedan svarstiden för ping inte är ett på hur snabb överföringshastighet man har är väl rätt självklart, om den inte påverkas med någon, för mig okänd, beräkning av paketens vägval (routingtabeller).
Men något sådant finns väl inte i avtalstexten för internetabbonemanget ?
Och angående språket, så finns det mycket språkliga brister i detta forum.. Men använder man svordomar i var, eller i varannan mening, tycker jag inte man skall klaga så mycket... .. .
October 13, 2001
Jo det här e en bra sak att disskutera juh !! man kan få saker lösta utav det. tex om man vet att många har fått det här nya modemet har man juh nåt att komma med till ComHem !!
och du Kakkos.. du ska fan inte klaga på stavningen eller grammatiska fel. jag är hel svensk !! och jag vet att jag inte e bra i svenska för det. Men det är inget som du ska klaga på! Alla är inte lika bra som alla andra är! fy fan va lågt att gå och klaga så som du gör !! 👿
May 23, 2001
Kakkos wrote: Undrar bara lite så där, VARFÖR i h--vete jagar alla hatighet o gnäller på operatörerna hela tiden ? ring dom o snacka med dom istället för o lägga ut en j--la massa tråkiga inlägg i ett annars så himla bra forum. Var o vartannat inlägg handlar ju om hur "..dålig hastighet.." man inte har eller har. pröjsar du för en grej, ja men acceptera då att det är bra ELLER skitdåligt. Valet är ditt. Vill du byta, varsågod, ingen hindrar dig. Bortskämda snorungar, de e va som flockas här, likt dyng-baggar runt en kamel-skit.
Trodde faktiskt att detta var en seriös sida för diskussioner runt problem man hade, hjälpa o bli hjälpt, men det verkar bara vara en massa folk som vill skryta om bandbredd hit o dit o hur HIMLA bra man har det hos den ena eller andra leverantören, Hastighet hit o bandbredd dit o lagg här o där, MASSA J--LA BULLSHIT e va de e. Väx upp för F-N folks o bli lite seriös. Ge vettiga svar på vettiga frågeställningar.
P.S.
Jag kräver av Svenska staten att dom inför obligatorisk grammatik-kontroll. Jag e stolt Svensk. TROTS mitt Finska ursprung så skriver jag MYCKET bättre än dom flesta svenskar. Vad har NI till ert försvar ??
D.S./Juha
Suck... Hetsa upp sig över struntsaker. Har du för mycket fritid, eller bara ett innehållslöst liv?
För övrigt är ditt inlägg helt "off topic" så jag skulle vilja påstå att du inte är ett dugg bättre, snarare tvärtom!
Dessutom kan jag inte påstå att din svenska är något speciellt bra, se bara på:
Kakkos wrote: ring dom o snacka med dom istället för o lägga ut en j--la massa tråkiga inlägg
Kakkos wrote: Väx upp för F-N folks o bli lite seriös.
Skulle du kalla ovanstående för bra svenska?
Det är du nog isåfall ganska ensam om.
"Kasta inte sten i glashus" :arg:
January 5, 2002
Kakkos wrote: Jag e stolt Svensk. TROTS mitt Finska ursprung så skriver jag MYCKET bättre än dom flesta svenskar. Vad har NI till ert försvar ??
Jag är också stolt svensk. Trots mitt utomnordiska ursprung behärskar jag det svenska språket mycket bättre än de flesta - svenskar som ickesvenskar. Vad har du att säga till ditt försvar, Juha? Av ditt skriftspråk att döma verkar du behöva några år till i skolan.
Vill du att jag pekar ut alla grammatiska fel i din text? Jag återkommer imorgon, nu måste jag faktiskt sova, tröttheten håller på att besegra alkoholen.
Bara min personliga åsikt klockan halv fyra en lördagmorgon.
/Peter
1 Guest(s)