March 9, 2004
Sitter och funderar på att gå över till ComHem 8Mbit har just nu Telia 8Mbit men kör jag TPtest så får jag som max 5.10Mbit ner och 550kbit upp, snackade med en annan som bor i samma satd fast med comhem och han fick 7,60Mbit ner och 900kbit upp samt comhem är billigare och har telefon 🙂
Nu undrar jag vad ligger ni på i hastighet ? så man får lite mer att gå på. Samt vad tycker ni om sådant byte?, är det att byta upp eller ner sig?. Kan även påpeka att jag hade runt ~6,5-7Mbit när jag fick Telia 8000 första gången men har nu under senaste månaderna sjunkit tycker jag..
March 19, 2003
Om du slipper anslutnings avg osv så kan du ju byta då det inte skadar, men annars så är det nog inte värt det för 2mbit extra.
Bredband som går via kabel brukar hålla sin hastighet bra.
Jag sitter på samma fast från annan leverantör och har 4mbit och sliter ner i 470kb/s.
Har en polare som har 8mbit och han sliter i runt 900kb/s
Dett är med UPC Chello, men comslem är nog rätt identiskt.
March 9, 2004
March 9, 2004
June 20, 2002
Har du inga problem med bindningen kan det ju vara värt.
Hade det på förra stället och fick på pricken de hastigheter jag skulle ha.
Billigare månadsavgift numera också.
Hade en del trassel i början, och det visade sig att de höll på att plocka bort inloggningen.
Funkade klockrent efter det dock. Inte haft några problem med pingtider, varken före eller efter trasslandet heller för den delen.
April 29, 2004
rekomandera comhem fråga om du kan få test comhem
har för mig comhem haft i bland för sin kunder man får pröva på högre hastighet på bredbandet
Comhem har byggt om sitt system
kan lätt klara på torrent filer , komma upp 1100 kb
uppload kommer man let upp på 145 kb olika
fart är mycket bättre i dag
föra året hade helvet med comhem .
comhem 8 mb sänkt priset från 445
alla 2 mb har blivit inom comhem 8 mb
alla fall i uddevalla fungera comhem bra för mig
saknar comhem telefån
har tve comhem med 8 favoriter 129 kr
san är det bara stänga av telia så länge ,
fundera på göra det
betalar 778 kr i fast kostander i telia för 3 månader i taget bara ,
slipper alla såna kostander om du har comhem telefån . betelar du exat för vad du ringer slipper avgifterna ringer gratis till comhem kunder som har samma nät
nu vet jag inte vilket av comhem telefon fu får gratis finns 3 olika system välja på som man annars får betala avgifte 60 kr i månad lägsta dyra ringa mot den andr ca112 kr månad lägre kostnad för samtalen . fans det nåt mit i melan månad pris
1 Guest(s)