March 9, 2004
November 22, 2001
Funkade perfekt i ett halvår för mig.
Sen sjönk hastigheten till ca 1Mbit i 2-3 månader. Detta fick jag dock avdrag för. Så det var bara bra 🙂
Sen funkade det perfekt 4-5 månader.
För några veckor sen var det nere större delen av tiden under ca en vecka.
Men sen dess har det funkat perfekt igen.
December 25, 2000
Jahapp, här sitter man lugnt och myser med en kopp te när en stackars liten tråd ringer och berättar hur ensam den är för att någon elaking har placerat den bland massa andra elaka "allmänt" trådar.
Tur för den stackars lilla tråden att jag är här och kan flytta den dit den hör hemma då.
March 9, 2004
August 30, 2005
kan gå ner någon en gång ibland 60% av gångerna så är det telia som gör det. och det är problem för hela landet.
engång var det en full förare som körde ner stationen tog en dag att byta den för comhem då var stationen helt mossade se de fick göra om allt ifrångrunden igen. vara bara bra fick en mycket bättre station än innan med den senaste tekniken i den 😀 .
sen håller de inte vad de lovar. man ska få upp till 8/1 men jag har 9,5/1,4 i hastighet som bäst. som jag är bara glag över 😀
May 27, 2002
jag har haft comhem i ja 2år minst och har inte haft några problem överhuvudtaget. När det väl har varit nere så är det service och det meddelar dom mig och det är inte ofta det händer heller. Så mitt har funkat prima hela tiden! Jag bor i skara/västergötland/skaraborg
dytte
February 6, 2005
Nedkopplingsproblem kan ju i mångt och mycket bero på en egen router eller mjukvarubrandvägg också. Kan nästan lova att alla i denna tråd inte har problem med tjänsten i sig utan sin egen utrustning. Säger bara D-link...
Går uppkopplingen ner men modemet blinkar ok skall man börja kolla sina grejer, blinkar dock modemet fel i så många fall som endel av er hävdar är det INTE bra...
1 Guest(s)