April 18, 2005
Sitter här och tankar text dokument på torrent säger vi 😀 men nästan hela tiden så fasnar den vid 99.9 % och det kan ta 24 -48 timmar innan den när lilla 0.01 prosenten blir klart.. sitter på bitcomet har testat massa annan skit men INGEN annan funkar,, dom andra vill inte ens tanka alls.. har rotat lite i min router men hittar inte så möe.. help plz.. blir lite smått små förbannad...
April 13, 2004
Ärligt talat beror det ofta på att inte någon seedar, och att du bara får från folk som leechar, händer tyvärr alltför ofta, många skiter i ration 😕 😛 Men du borde släppa igenom/forwarda en av dina portar, om du skall få bra sprutt på eländet, och det gör du i din D-link 😛
April 18, 2005
blir fan galen nu.. får igång azureus och återupptar filen och då står det att den var bara 98.6 prosent klar.. och den tankar vidare.. men sen så kommer jag till jävla 99,9 prosent igen och där så tar det stopp igen.. den totala filstoleken är 689 men nu på totalt så är den uppe i 732 mb och den fortsätter fort som fan.. vad e det för fel..??
October 2, 2005
eXcore wrote: blir fan galen nu.. får igång azureus och återupptar filen och då står det att den var bara 98.6 prosent klar.. och den tankar vidare.. men sen så kommer jag till j**la 99,9 prosent igen och där så tar det stopp igen.. den totala filstoleken är 689 men nu på totalt så är den uppe i 732 mb och den fortsätter fort som fan.. vad e det för fel..??
Det var en stor textfil 🙄
1 Guest(s)