December 30, 2005
Jag har hört att man kan köra mot varandra på CS i LAN utan någon CD-key(Jag har en HL cd som inte fungerar på Steam och 4 andra Half-life CD:ar som inte fungerar på Steam. en av CD:arnaorna är CS 1.3 tror jag. Men jag har tänkt att installera HL och sedan en patch til HL och sedan csvfull15 eller vadenuhette som jag laddade ner för en stund sedan. Andra LAN dataspel skulle ju också vara kul att köra!
Hur gör man LAN med prestige 600 series? Kan man inte det när det är en gateway eller nått?(Det finns 4 portar på den). Jag ska köra CS på en ME och en 98. Det skulle också vara jätte bra om man kunde dela lite filer och en skrivare(som är inkopplad i prestige 600 series med en RJ-45(rak)). men jag vet inte hur man gör.
December 30, 2005
Amme LAN asså lixom bara, inte på internet. Ojj jag kanske sa fel och så: man skriver in en CD-key första gången spelat startar sedan är det bara att köra. Inte att man måste gå på Steam och hålla på.
Telia? Jag fattar inget. Humm, vi har Spray; ca 0,268 kbit/s. Ojjj, mer detaljerat: ZyXEL Prestige 660H-61. felåt allihopa
aa, En nollåtta- ! mmm. felåt igen
1 Guest(s)