August 16, 2003
vi har nyligen bytt uppkoppling från skojarna på Alltele till Telia och det har kanske inte fungerat riktigt så bra som det bör, så vi hade en tekniker hemma som gjorde en massa mätningar, detta gjordes när jag var på jobbet.
farsan säger att teknikern sa att det var en massa cv fel (stavning?)
vad menas med detta? inte det lättaste att googla på heller då det mest kommer upp en massa sidor om hur man säker jobb och skriver ett cv...
August 16, 2003
jaha, så det är kanske därför som dom flesta filerna som jag laddar ner via Chrome numera är obrukbara :D?
MutatedHero, vilka ord hade du med i din sökning, jag testade lite mer med olika kombinationer men det gick inge vidare, jag brukar inte vara den som har svårt att googla annars...
åter till problemet, tidigare när det var statliga televerket så var det inga problem då kunde en och samma tekniker fixa i hus station plint osv. men nu är det en massa olika företag och tekniker, en som ska in i huset men inte får gå till kopplingsplinen och mäta då ska en annan tekniker från ett annat företag göra det (denna har inte hört av sig på ett bra tag nu trots att vi sökt honom...)
2 Guest(s)