December 3, 2004
Hej!
Har haft D-Link 604 routern ett tag nu men senaste tiden har den börjat krångla överdrivet mycket..
Internet slocknar nästan hela tiden (var 5:e min nästa) ...ligger nere en stund å sedan kommer tillbaka..
Kopplar jag däremot kontakten direkt från modemet till datorn funkar internet utan problem..
Jag har förmodligen senaste firmwire versionen...helt omöjligt att hitta dom nästan ju..
Någon som har samma problem som mig?
March 27, 2003
John_lz wrote: Testa att sök på" D-link AND 604" här på forumet så ser ni att ni inte är ensamma. D-link är absolut inget som rekommenderas.
Det hjälper dock inte att få veta att produkten man köpt är kass.. 😉
Nåja, det finns som sagt många som haft liknande problem och firmware-uppdatering har hjälpt i en del fall.
Är du säker på att du har senaste?
March 30, 2003
miyage: Hur gammal är din router? Har du någon chans till byte genom garantin? Det gjorde jag och det löste mitt problem.
För övrigt gissar jag att runt 300 av Frodos 627 poster går ut på att sprida skit om D-Link istället för att försöka bidra med något konstruktivt. 🙄
July 18, 2003
Veric wrote: miyage: Hur gammal är din router? Har du någon chans till byte genom garantin? Det gjorde jag och det löste mitt problem.
För övrigt gissar jag att runt 300 av Frodos 627 poster går ut på att sprida skit om D-Link istället för att försöka bidra med något konstruktivt. 🙄
Det är roligt... det är nämligen så att det har jag också märkt.
Försvar:
Att bidra med något konstruktivt är att ge rådet att byta från dlink
(Nu gjorde jag det igen...)
2 Guest(s)