March 5, 2002
Gueno wrote: Du kan använda IC Login.
Startar och loggar in automatiskt när du startar Windows.
ja men jag skaffade ju router för att jag inte skulle behva logga in varje gång. använder den oxå för att dela ut internet här hemma i nätverket, och jag vill ju inte behöva sätta på min dator och logga in där bara för att t.ex. grannen ska kunna surfa som är kopplad till routern.. routern ska väl kunna logga in själv?
June 17, 2002
Fackamato wrote: [quote=Gueno]Du kan använda IC Login.
ja men jag skaffade ju router för att jag inte skulle behva logga in varje gång. använder den oxå för att dela ut internet här hemma i nätverket, och jag vill ju inte behöva sätta på min dator och logga in där bara för att t.ex. grannen ska kunna surfa som är kopplad till routern.. routern ska väl kunna logga in själv?
ja men det är väl bara att grannen loggar in själv...det fungerar för mig, com hem delat i en d-link 604
(grannen för ju också ha login1.telia.com som startsida)
March 5, 2002
scoredevil wrote: [quote=Fackamato][quote=Gueno]Du kan använda IC Login.
ja men det är väl bara att grannen loggar in själv...det fungerar för mig, com hem delat i en d-link 604
(grannen för ju också ha login1.telia.com som startsida)
så det funkar inte att ha router med telia? eftersom routern inte kan logga in själv så är router onödigt om man har telia.. kasst som FAN säger jag 👿
March 5, 2002
Coore wrote: Jag kör rotuer och telia adsl...
Det är bara att koppla in routern, gå in på login1.telia com å logga in, sen låta routern vara.
Kan hända att telia blir styva och vill ge dig ett nytt ip efter några månader online. Men då är det bara att logga in igen.
amagad
tack för det ädla svaret kärnan 😀
puss 🙂
1 Guest(s)