December 5, 2002
Sorry om jag skriver tråden osv men känner mig tvungen att avreagera mig nånstans 😛
Hursomhelst, har en D-link DI604'a som strular som fan. Den hänger sig och blir överhettad osv. Det roliga med routern är att den ska palla upp till 100mbit eller vad det är. Kör den på min 10mbit lina och den strular som fan. Ringer till D-link och skickar in den till returneringen osv. Dom förstår vad som är fel och skickar mig en ny, MED SAMMA JÄVLA FEL! Blir så sjukt trött på D-link, inte nog att det tog flera veckor att få tillbaka routern så ska den nya självklart heller inte fungera.
Ringer D-link och förklarar precis det jag skrivit ner ovan. Dom säger jaja, vi får väl skicka en ännu nyare 604'a till dig, dom är inte riktigt gjorde för den hastigheten [10mbit], sa killen på supporten. Nehe okej, då är det ADSL-Routern jag har. Perfekt att det uppges...
Som sagt, bara en allmän avregering på D-link. Detta var iaf min sista produkt från D-link...
February 7, 2003
Jag har också två stycken som inte funkar(samma fel som ditt)...köpte en ny för att den gammla stängde av sig i bland(ett annat "noname" märke). Fick en ny på posten, gick hem och så var det samma fel. Bytte tillbaka till "noname" routern funkar klockrent. Har Telia 8000.
December 5, 2002
DoggY wrote: Jag har också två stycken som inte funkar(samma fel som ditt)...köpte en ny för att den gammla stängde av sig i bland(ett annat "noname" märke). Fick en ny på posten, gick hem och så var det samma fel. Bytte tillbaka till "noname" routern funkar klockrent. Har Telia 8000.
Okej, det är fan sjukt. Ska jag behöva skicka tillbaka skiten igen? Det värsta är ändå inte ATT JAG FÅR BETALA för att skicka den till dom, utan att dom tar sån tid på sig, FAN... :arg:
February 7, 2003
DiZi wrote: Okej, snackade med d-link. Dom sa att det nästan bara var jag som hade sånna problem. Haha, då hade dom fel då 😉 Hoppas fan att routern funkar när jag skickar in den igen 😀 hehe..
Men jag fattar inte varför jag inte behövde skicka in den jag har två nu. Men det är väll bara att se glad ut och låtsas som ingenting.
December 5, 2002
DoggY wrote: [quote=DiZi]Okej, snackade med d-link. Dom sa att det nästan bara var jag som hade sånna problem. Haha, då hade dom fel då 😉 Hoppas fan att routern funkar när jag skickar in den igen 😀 hehe..
Men jag fattar inte varför jag inte behövde skicka in den jag har två nu. Men det är väll bara att se glad ut och låtsas som ingenting.
Fan vad jag hatar sånt. Hoppas att jag slipper skicka in min nu. Ska klaga lite och säga att jag inte kan vara utan internet 😀 hehe
1 Guest(s)